اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت : روند جمع آوری معتادان متجاهر در آذربایجان غربی با افزایش ٧ برابری ظرفیت مرکز نگهداری از این معتادان در استان، به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

رضا ابراهیمی در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر افزود: ظرفیت مرکز نگهداری از معتادان متجاهردر ارومیه، از ۱۲۰ نفر به بیش از ۸۰۰ نفر افزایش یافته است که این موضوع در بهبود فضای جامعه و نگهداری مناسب از معتادان متجاهرنسبت به ماه های گذشته تاثیر به سزایی داشته است.

ابراهیمی با این حال تصریح کرد با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید برای ارتقاء این روند متولیان امر، سازمان های مردم نهاد و خیرین مشارکت جدی داشته باشند.

او با تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در موضوع اعتیاد از سازمان های مردم نهاد و متولیان اجرایی خواست خانواده ها را با ابعاد مشکلات اعتیاد، این بلای خانمان سوز بیشتر آشنا کنند و برای صیانت از بهبودیافته گان از هیچ تلاشی دریغ نشود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر جذب خیرین در حوزه درمان و صیانت از بهبودیافتگان اعتیاد تاکید کرد و از مسئولان امر خواست زمینه آشنایی خیرین با این حوزه را بیشتر هموار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست