اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: تیم مازندران با کسب ۱۵۹ امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در ارومیه رسید.

اسماعیل کیومرثی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها که با حضور نزدیک به ۴۰۰ کشتی‌گیر از ۳۶ تیم برگزار شد، بعد از تیم مازندران که ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و ۱۵۹ امتیاز کسب کرد، تهران با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۱۱۲ امتیاز نایب قهرمان شد و لرستان با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز و ۱۰۱ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

وی اضافه کرد: تیم آذربایجان‌غربی ۲، نیز در این رقابت‌ها با کسب یک مقام سومی “مهدی مصطفی زادگان” کشتی‌گیر ماکویی در وزن ۵۵ کیلوگرم، شانزدهم شد.

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در وزن ۴۵ کیلوگرم “امیرمحمد نوازی” از خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد و “حمیدرضا رضائی” از البرز دوم و “رضا گوران” کشتی گیر آزاد و “محمدحسین شعبانلو” از همدان مقام سوم مشترک شدند.

کیومرثی گفت: در وزن ۴۸ کیلوگرم، “امیررضا تیموری زاده” از تهران اول شد و “عرشیا حدادی” از مازندران به مقام دوم رسید و “محممهدی فتحی مهر” از گلستان و “حسین احمدی” از مرکزی سوم مشترک شدند.

وی ادامه داد: در وزن ۵۱ کیلوگرم، “سامان حرجندی پور” از قشم به عنوان اول رسید و “محمدرضا اسدی” از تهران مقام دوم را کسب و مقام سوم مشترک به “ابوالفضل عبدالوند” از لرستان و “مانی کاووسی” از مازندران رسید.

کیومرثی افزود: در وزن ۵۵ کیلوگرم، مقام قهرمانی به “ابوالفضل شمسی پور” از توابع تهران رسید و مقام دوم “علی اکبر یوسف پور” از کرمان شد و “مهدی مصطفی زادگان” از آذربایجان‌غربی ۲ و “امیرمهدی نجاتی زاده” کشتی گیر آزاد عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز “سجاد پیردابه” از لرستان قهرمان شد و “حمیدرضا گوهری” از تهران به عنوان دوم دست یافت و عنوان سوم مشترک به “ابراهیم الهی چورن” از مازندران و “عرفان سنچولی” از گلستان رسید.

کیومرثی گفت: در وزن ۶۵ کیلوگرم، “محمدمهدی ممیوند” از لرستان قهرمان شد و “سینا ذوالفقاری” از مازندران بر سکوی دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک به “طه قرایی” از البرز و “محمدماهان خرمگاه” کشتی گیر آزاد رسید.

وی ادامه داد: در وزن ۷۱ کیلوگرم، عنوان اول به “یونس شفیعی” از همدان رسید و “ابوالفضل حسینی” کشتی گیر آزاد دوم شد و “محمدامین دارابی” از تهران و “امیرمهدی مقدم دادولی” از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در وزن ۸۰ کیلوگرم، قهرمانی به “رضا سلیمانیان” از مازندران رسید و “هومن بهزادپور” از لرستان دوم شد و “علی اسدی” از کیش و “عرفان جهانی” از توابع تهران سوم مشترک شدند.

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی افزود: در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز”عرفان علیزاده” از مازندران قهرمان شد و عنوان دوم به “توحید نوری” از قشم و مقام سوم مشترک نیز به “امیررضا دلیری” از کرمانشاه و “ابوالفضل ملکی” از کیش رسید.

کیومرثی گفت: در وزن ۱۱۰ کیلوگرم، “محمدرضا لطفی” از مازندران عنوان اول را کسب کرد، “طاها فدائی” از سیستان و بلوچستان مقام دوم رسید و عنوان سوم مشترک را “علی زارع گاریزی” از قشم و “عباس لشکری” از البرز کسب کردند.

مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی طی ۳ روز در سالن ۶هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست