اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی، علی‌اصغر ملک‌کانی برای ۴ سال رییس این هیات شد.

با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان برگزار شد.

در این مجمع که با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد، علی‌اصغر ملک‌کانی با ۲۴ رای برای یک دوره ۴ ساله به عنوان رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.

ناصر خدادادی دیگر کاندیدای حاضر نیز، ۸ رای کسب کرد.

دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: انتظار داریم رییس جدید با حضور پررنگ در هیات و تلاش و اهتمام در جهت ایجاد تغییرات ساختاری کارآمد، برای رشد و توسعه فوتبال استان تلاش کند و در آینده نیز شاهد صعود تیم‌های استان به لیگ‌های بالاتر کشور باشیم.

مهدی تاج نیز با اشاره به همدلی و همکاری موجود در فوتبال کشور به عنوان عامل موفقیت این رشته گفت: شاید سخت افزار و قدرت مالی کشور در مقایسه با دیگر کشورها ضعیف تر باشد ولی همدلی و همکاری ما باعث شده اکنون در فوتبال در رتبه اول آسیا، در فوتسال رتبه پنجم جهان و عملکرد درخشان فوتبال بانوان و ساحلی باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولین استانی نیز برای رشد و توسعه فوتبال استان آذربایجان غربی تلاش کنند ضمن اینکه فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز مورد توجه قرار گیرد.

تاج براهتمام و همدلی گروهی تمام دلسوزان ورزش بخصوص خانواده فوتبال برای رشد و پیشبرد همه جانبه این رشته پرطرفدار تأکید کرد و از رئیس هیأت استان خواست تا با برنامه ریزی و تعامل مؤثر در تمامی بخش ها اعم از فوتبال و فوتسال در حوزه های بانوان و مردان و نیز توسعه زیرساخت ها استان آذربایجان غربی با داشتن حداقل یک تیم خوب در لیگ برتر فوتبال کشور موجب خشنودی جوانان علاقمند به فوتبال را فراهم نماید و فوتبال این استان که پتانسیل های خوبی نیز دارد به جایگاه واقعی خود برسد.

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی+ تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست