اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

امروز یکی از بزرگترین علت های موفقیت ورزش استان وجود اساتید و مربیان خوب در استان می باشد و در این میان پیشکسوتان عزیز که عمری را برای ورزش گذاشته اند نقش به سزایی در به ثمر نشستن موفقیت های ورزشی استان دارند .

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: برای رسیدن به ایران قوی ، ورزش قوی امید آفرینی و عِرق ملی را در بین ورزشکاران باید تقویت کرد .

سجاد بیرامی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی رشته کاراته از همه کسانی که برای موفقیت کاراته استان تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد و گفت : برای ما افتخاری بالاتر از این نیست که شما قهرمانان در میادین بین المللی باعث به صدا در آمدن سرود جمهوری اسلامی ایران و بالا رفتن پرچم مقدس ایران اسلامی می شوید و ما قدر دان شما ورزشکاران و پیشکسوتان و مربیان هستیم .
بیرامی افزود : برای رسیدن به ورزش قوی و ایران قوی باید امید آفرینی ایحاد شود و این درسایه موفقیت و تلاش و مدال آوری شما ورزشکاران حاصل می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی همچنین گفت : روند و رویکرد اداره کل ورزش و جوانان حمایت از هیات های برنامه محور است و هیچ گونه محدودیتی در حمایت از ورزشکاران و هیات هایی که دارای برنامه هستند و برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی می کنند نداریم .
وی با تقدیر و تشکر از استاندار آذربایجان غربی به عنوان مهمترین حامی ورزش استان گفت : امروز یکی از بزرگترین علت های موفقیت ورزش استان وجود اساتید و مربیان خوب در استان می باشد و در این میان پیشکسوتان عزیز که عمری را برای ورزش گذاشته اند نقش به سزایی در به ثمر نشستن موفقیت های ورزشی استان دارند .
در پایان از پیشکسوتان ، مربیان ، و قهرمانان رشته ورزشی کاراته با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست