اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه جوابیه ای در خصوص قطع درختان بلوار امام علی و پل قویون ارومیه صادر کرد.

در این جوابیه آمده است؛

متعاقب انتشار عکس، فیلم و خبری در شبکه های اجتماعی با عنوان “قلع و قمع درختان در بلوار امام علی(ع) و پل قویون” به اطلاع رسانه ها و شهروندان محترم می رساند که این امر در ملکی شخصی و با اخذ مجوزهای مربوطه انجام می گیرد.

مالک زمین پس از طی روند کسب تکلیف از کمیسیون تفکیک و اخذ نامه ابلاغ تفکیکی و با نظر کمیسیون مصالحه و کمیسیون ماده ۵ شهرداری و همچنین با مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه و نهایت با پرداخت عوارض کاهش درختان اقدام به این کار کرده که تمامی مراحل تفکیک زمین مذکور قانونی است.

شایان ذکر است سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با داشتن دغدغه و حساسیت در راستای حفظ ، گسترش و همچنین جایگزینی درختان و فضای سبز از دست رفته در سطح شهر بر اثر اقدامات توسعه ای و عمرانی، نسبت به درختان به عنوان موجوداتی پرثمر که ریه های شهرمان محسوب می شوند، دغدغه ای جدی داشته و  ضمن در پیش گرفتن سیاستهای پیشگیرانه با تأسی از آموزه های اسلامی به هرگونه تخریب فضای سبز و قطع و یا شاخه زنی غیرقانونی درختان با ابزارهای قانونی پاسخی قاطع می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست