اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت ۸.۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه مکمل های ورزشی درتعزیرات حکومتی استان خبرداد.

نجف زاده گفت:  در پی گزارش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بازرسان بهداشت و درمان در بازرسی ازمدارک و مستندات یک شرکت پخش دارویی مشاهده نمودند شرکت مذکور اقدام به توزیع مکمل های ورزشی در خارج از شبکه توزیع رسمی دارویی کشور نموده است لذا پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی بابیان اینکه متهم پس از احضار به شعبه تعزیرات در اظهارات خود اعلام داشته تمامی محصولات یا ورودی یا خروجی کالاها در سیستم شرکت ثبت و به صورت آنلاین قابل مشاهده توسط سازمانهای نظارتی می باشد، گفت: مراتب از معاونت غذا و داروی استان استعلام و معاونت مذکور طی جوابیه ای اعلام داشته طبق بررسی کارشناسان مشخص شده شرکت به صورت غیر مجاز اقدام به ایجاد نرم افزار دیگری غیر از نرم افزار رسمی نموده وتوسط آن مبادرت به فروش مکمل ها به افراد غیر واجد شرایط نموده است.

به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، نجف زاده ادامه داد: شعبه پس از تشریفات قانونی و توجه به دفاعیات غیر مستند و غیر موجه نامبرده اتهام فروش کالای سلامت محور به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز و مسلم تشخیص و مشارالیه را به پرداخت ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به بخش بهداشت ودارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www,tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا ازطریق تلفن ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست