اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز / سید محمد صادق میرمحمدی: ماجرای یک معلم قائمشهری که موجی از داستان‌های مجازی  را به همراه داشت، از جمله اتفاقاتی است که در سال‌های اخیر تبدیل به روزمرگی‌های سیاسی شده است .

۱. پرداختن به موضوعات بی‌اهمیت و زرد به این شدت که رسانه‌ها می‌پردازند باعث غافل شدن از مسائل مهم وحیاتی کشور می‌شود. ما قطعاً در کشور در سال‌های آینده، بحران انرژی، زیست محیطی، آب، گاز، جمعیت و بحث همیشگی اقتصاد را خواهیم داشت و همچنان مثل همیشه در حال مصرف کردن منابع برای چرخاندن امور کشور هستیم. ۵ هزار همت خرج می‌کنیم تا مسائل جاری را چاره کنیم و افکار عمومی را سرگرم کنیم.

۲. امروز بمباران اطلاعاتی از ماهواره و فضای رهاشده مجازی روی افکار عمومی جامعه تأثیر‌گذاری زیادی دارند و مشکلات زیادی را برای کشور پدید می‌آورند. مدیریت اتفاقات در کشور می‌تواند به عامل مهمی در کاهش هزینه‌های کشور تبدیل شود. در ماجرای مهسا‌ امینی می‌شد با یک استعفا و یک معذرت خواهی و توبیخ، بحران را مدیریت کرد و اینقدر هزینه برای کشور درست نکرد. وقتی اینگونه برخورد‌های سلیقه‌ای، که هیچ نشانه‌ای از دین ندارد، از کارگزاران کشور سر می‌زنند، جز تحریک افکار عمومی و ایجاد خوراک رسانه‌ای بیگانه چیزی برای کشور به ارمغان نمی‌آورد.

۳. عواقب اینگونه حرکات، اگر با خوراک رسانه‌ای همراه شود برای کشور سخت است. ایجاد بذر نا‌امیدی، فرار مغز‌ها، عقب ماندن طرح‌های کلان ملی، رکود بازار‌ها، فشار‌های خارجی، تحریم و برهم خوردن روابط بین‌الملل و هزینه‌های غیر قابل جبران برای کشور از جمله نتایج اینگونه کج سلیقگی‌های تصمیم‌گیران است.

نتیجه‌گیری

کشور نیاز به آرامش دارد. حیات اقتصادی و سیاسی و زیست اجتماعی مردم در سایه آرامش و ثبات محقق می‌شود.  این کشور به اندازه کافی بحران دارد. لطفاً شما مدیر عزیز، برای جمهوری اسلامی هزینه درست نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست