اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید تعزیرات حکومتی استان گفت : امر مهم و حساسی بر دوش تعزیرات حکومتی هست و نقش تاثیر گذاری در زندگی روزمره مردم و ساماندهی بازار دارد.
ناصر عتباتی ادامه داد : یکی از مهمترین وظایف تعزیرات نقش کنترل گری و مراقبتی، صیانتی آن از عملکرد بازار است که بعضا گله مندی مردم در این مقوله ها بوده و با حضور میدانی و عملیاتی و در کف بازار می توان حضور ونقش پررنگی داشت و تخلفات را تحت کنترل قرار داد.
رئیس شورای قضایی استان ادامه داد : تعزیرات باید برای مردم امید آفرین وامید بخش و برای متخلفان و کسانی که نا امنی روانی ایجاد می کنند یک اهرم اجرایی قوی و عامل اصلاح و تأدیب باشد.
مقام ارشد قضایی استان افزود : تعزیرات نباید منتظر بازرسان صنعت ومعدن یا اصناف باشد باید راسا ورود کند و وظایف ذاتی خود را انجام دهد و با اقدام به موقع ومیدانی و عملیاتی خود آرامش روانی را به جامعه بدهد.
وی   : اتحادیه ها و اتاق اصناف و بازرسان آنها و سازمان‌های مردم نهاد خصوصا بسیج اصناف با بازرسان داوطلب می توانند بسیار کمک کننده به تعزیرات باشند.
رئیس عدلیه استان در ادامه صحبت خود تعزیرات را به مقوله پیشگیری از تخلفات صنفی و گران فروشی توجه داد و برنامه های فرهنگی وپیشگیرانه و ارشادی را برای کنترل وحمایت از بازار بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.
عتباتی در پایان اجرای احکام صادره از شعب تعزیرات را هم مهم خواند و گفت بروز ملموس عدالت در اجرای حکم هست و گفت یکی از مصادیق تاخیر در اجرای حکم انباشت کالاهای ضبط شده در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هست که با ورودهایی که انجام شد در حال مرتفع شدن هست ونیازمند است تعزیرات نظارت مداوم داشته باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی نیز گفت: برخورد با کسبه متخلف اولویت تعزیرات حکومتی است.

محمد علی اسفنانی اظهار داشت: کسبه ما حبیب الله هستند و گاهی اوقات یک تخلف به چشم می‌آید و برخورد با آن نیاز یک مطالبه بوده و در اولویت ما قرار دارد.

وی بیان کرد: این نهاد در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق نظارت دارد تا مسکلی در سطح جامعه وجود نداشته باشد.

او افزود: در بخش پزشکی حدود ۱۲۰ هزار نوع تجهیزات پزشکی وجود دارد که باید نظارت شود تا کالای مناسب عرضه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در بخش خدماتی و کالاها نیز این نهاد در تمانی زمینه‌ها نظارت دارد تا تخلفی صورت نگیرد.
اسفنانی ادامه داد: تاثیرگذاری برهورد با متخلفان زمانی نمایان است که مردم برخورد با متخلفان را ببینند.

وی بیان کرد: همکاری شایسته بین نهادی صورت گیرد تا شاهد پویایی مدیریت جدید در آذربایجان‌غربی همچون گذشته باشیم.
در ادامه این جلسه با اهدای لوحی از زحمات محمد اقوامی تشکر و حسین نجف زاده به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست