اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دکتر امیر بهزاد بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد معرفی گردید.

مراسم تکریم مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان مهاباد و معارفه سرپرست جدید این شبکه در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

این جلسه با حضور شجاعی فرماندار مهاباد ،حسنی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و جمع کثیری از مسئولین ، خیرین شهرستان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید .

حسنی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان طی سخنانی ضمن اشاره به برخی اقدامات عرصه سلامت مهاباد در چند سال اخیر از جمله توسعه اورژانس ، کلینیک تخصصی ، مرکز تشخیص سرطان ، تختهای LDR ، افزایش تختهای ویژه ، توزیع متخصصین ، تجهیزات پزشکی گفت: قبلا سالانه برای کل استان جهت بازسازی ، نوسازی و تجهیزات اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان تا حداکثر یک میلیارد تومان در بودجه دانشگاه لحاظ می شد که بسیار کمتر از آن هم تخصیص داده می شد اما امروز شاهدیم که در طی چند سال گذشته ۵ میلیارد تومان برای ارتقای کیفیت هتلینگ و ۷٫۵ میلیارد تومان تجهیزات فقط برای بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد هزینه شده است .

وی افزود: توجه ما در توزیع امکانات و نیروهای تخصصی بیشتر به شهرستانهای تابعه و مناطق محروم بوده است .

حسنی همچنین تصریح کرد: وظیفه مسئول هماهنگی امور است و این بدنه سیستم یعنی تلاش همکاران هست که سازمان را به پیش می برد . ما هم می دانیم که همکاران زحمتکش عرصه های بهداشت و درمان علیرغم مطالبات و مشکلات مالی ، با احساس مسئولیت از هیچ کوششی برای ارائه خدمات سلامت دریغ نمی کنند که بسیار متشکریم ولی این را هم بدانیم که سازمانهای بیمه گر هنوز بخش زیادی از مطالبات دانشگاه را پرداخت نکرده اند .

حسنی در ادامه گلایه ای را هم مطرح کرد و گفت: رسانه ها نقش بسیار مهم و ارزشمندی در تنویر افکار عمومی و یادآوری مشکلات به مسئولین و پیگیری آن بر عهده دارند ، رسانه شایعه پراکن نیست و چشم بیدار جامعه است .

او ادامه داد: در موضوع سیل که در برخی مناطق کشور اتفاق افتاد دیدیم که برخی رسانه ها به تحقیر کشور و زحمات انجام شده پرداختند ، بی تردید با تحقیر خود به جایی نمی رسیم و اگر بخواهیم موفق شویم باید همه، آستین ها را بالا بزنیم و با همدلی ، همفکری و همکاری مسائل و مشکلات حل کنیم و رسانه ها اگر می خواهند کمک کنند باید اول مشکل را با تحقیق و بررسی شناسایی کنند و بعد اطلاع رسانی و مطالبه گری را داشته باشند .

وی افزود: در چند روز اخیر برخی رسانه های فضای مجازی به نشر اخباری در خصوص تغییر و تحول مدیریتی شبکه مهاباد پرداختند که بسیاری از آنها درست نبود مثلا اینکه دکتر مرزنگ تحت فشار  دکتر آقازاده استعفا داده اند ، اصلا  دکتر آقازاده که خودشان  دکتر مرزنگ را به مدیریت شبکه مهاباد منصوب کرده بودند لذا براحتی هم می توانستند فرد دیگری را بجای ایشان منصوب کنند پس چه نیازی به اعمال فشار بود ؟

یا در یکی از این رسانه ها گفته شده بود که دکتر آقازاده به شهر متبوع خودشان خوی بیشتر اهمیت داده اند که اولا اینکه یک شهرستان فقط متبوع ریاست دانشگاه است که درست نیست و اینکه همه می دانند که دکتر آقازاده اصلا اهل ارومیه هستند و از این دست مطالب بسیار در فضای مجازی رد و بدل می شود که جز کاشت ناامیدی در دل مردم نتیجه ای نخواهد داشت و بدانیم که با دلسرد کردن جامعه راه به جایی نخواهیم برد  و مشکلی از مشکلات حل نخواهد شد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات سامرند مرزنگ در طی تصدی مسئولیت شبکه با اهدای لوح تقدیر امضا شده توسط آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان بعمل آمد و حکم انتصاب امیر بهزاد بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد اعطا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست