اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به لزوم ارتقاء توان رزمی و دفاعی مرزبانان، پشتیبانی از ماموریت های مرزبانی را از اولویت های مهم انتظامی کشور دانست.

به گزارش کرد پرس،  سردار “محمد شرفی” امروز سه شنبه (۷دی ماه) در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از پست های امداد و نجات مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد با فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان کردستان دیداری داشته باشیم.

وی افزود: بحمدلله آنچه که مسلم است مرزبانان با روحیه سلحشوری و آمادگی مطلوب از پس ماموریت های سخت برآمده و در هر شرایطی، آمادگی دفاع از حدود و ثغور کشور را دارند.

سردار شرفی توجه ویژه به ماموریت های مرزبانی را از اولویت های انتظامی کشور عنوان و تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه های انتظامی و مرزبانی، بحث سلامت جسمانی کارکنان است که در این راستا مسئولان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی و امدادی مطلوب به کار خواهند گرفت.

وی گفت: در گذشته مناطق مرزی استان جولانگاه گروهای ضد انقلاب بود ولی مردم منطقه در کنار نیروهای مسلح با گروههای ضد انقلاب مبارزه کرده و آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی عنوان داشت:امروز مرزنشینان و مرزبانان برادرانه در کنار هم امنیت مناطق مرزی را تامین می کنند و می طلبد مسئولان در بحث آبادانی و توسعه این مناطق تلاش کنند.

وی افزود: حفظ سلامتی همرزمانمان از وظایف انتظامی کشور و متولیان امر در حوزه سلامت است و ساخت پست امدادی در نقطه صفر مرزی اقدامی در راستای حفظ سلامت مرزنشینان مناطق مرزی و مرزبانان عزیز می باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با افتتاح این ساختمان که به منزله مرکز بهداشت مردم این منطقه می باشد، مردم روستا های مرزی می توانند از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست