اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان آذربایجان غربی گفت: در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴۵۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال در استان تشکیل شد که به ترتیب مرغ، برنج، روغن نباتی و گوشت قرمز بیشترین تخلف صنفی را شامل می شدند.

 ایرج مرندی افزود : طی ٨ ماهه نخست سال جاری ۲۳ هزار و ۹۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی فعال در حوزه کالاهای اساسی انجام شد.

او ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده طی بازرسی های صورت گرفته ۹۹۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴۵۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیربط ارجاع شد.

او اضافه کرد: با توجه به نوسانات پیش آمده در حوزه تأمین و توزیع مرغ از ابتدای سال جاری ۱۳ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی از واحدهای مرغداری، کشتارگاه های مرغ و واحدهای توزیع کنند گوشت مرغ در استان انجام و ۶۴۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴۰۵ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۴۲۹ مورد بازرسی در حوزه گوشت قرمز انجام و ۷۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶۹۷ میلیون ریال تشکیل شد و یک هزار و ۶۴ مورد بازرسی نیز از از واحدهای تولید و توزیع تخم مرغ با تشکیل ۱۶ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۷۴۹ مورد بازرسی با تشکیل ۳۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال، در حوزه برنج ۳ هزار و ۱۷۹ مورد با تشکیل ۶۵ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال و ۲ هزار ۶۸۴ مورد بازرسی در حوزه روغن نباتی با تشکیل ۱۶۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال انجام و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست