اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ میاندوآب گفت: ٣ نوجوان بر اثر غرق شدگی در سد باداملو از توابع باروق این شهرستان جان باختند.

سامان محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نوجوانان پسر غرق شده، ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ساله بودند که عصر دیروزدر حین شنا دچار حادثه شده و جان خود را از دست دادند.

او افزود: این حادثه عصر نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند ولی نیروهای مردمی پیکر این سه نوجوان را از آب بیرون کشیده بود و توسط نیروهای آتش‌نشانی به سردخانه گلشن زهرا منتقل شدند.

وی اضافه کرد: هر سال با گرم شدن هوا در فصل تابستان جوانان برای شنا کردن به رودخانه‌ها و یا سدها می‌روند که به دلیل عمق زیاد آب در برخی از نقاط و عدم آشنایی کامل با فنون شنا برخی اوقات شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

محمدی از خانواده ها خواست؛ به هیچ وجه اجازه ندهند، فرزندانشان تنها و در محیط هایی که نجات غریق وجود ندارد، شنا کنند و از شنا در تاریکی شب جدا خودداری نمایند.

سالانه چندین نفر بر اثر بی‌احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را در رودخانه‌ها و منابع آبی استان جان خود از دست می‌دهند.

کشف٢ مرگ نامعلوم در بوکان!

جنازه ۲ نفر در ساعات اولیه بامداد امروز یکی در پارک ساحلی و دیگری زمین های کشاورزی روستایی بوکان در حالی که هنوز علت مرگشان مشخص نیست، کشف شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت:  در ساعات اولیه بامداد امروز جنازه مردی ۸۰ ساله در زمین های کشاورزی روستایی در یکی از روستاهای اطراف بوکان کشف شد.

فواد هاشمی افزود: بلافاصله آمبولانس ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام و پس از حضور و بررسی توسط عوامل انتظامی جنازه ی فرد مذکور به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

او ادامه داد:همچنین در حادثه ی مشابه صبح امروز پس از اطلاع نگهبان پارک ساحلی مبنی بر کشف جنازه یک جوان ۳۰ ساله در چمن های این پارک پس از حضور و بررسی عوامل انتظامی، پلیس آگاهی و پزشکی این جنازه نیز به سرخانه بیمارستان انتقال داده شد.

گفتنی است؛ علت مرگ این دو نفر هنوز مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست