اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: کار برای مردم به ویژه توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار صرفا با ادای وظیفه اداری میسر نشده و نیازمند روحیه جهادی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، در راستای اجرایی کردن طرح توانمند سازی اقشار کم برخوردار جامعه از طریق توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و در ادامه رایزنی‌های اجرایی کردن این طرح شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی میزبان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی بود.

در این دیدار که در ادامه جلسه با مسئولین بسیج سازندگی و سایر ارگان‌های دخیل در طرح توانمندسازی است، مهندس طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن قدردانی از حضور در این جلسه گفت: توجه به توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و توانمندسازی اقشار کم برخوردار از این طریق علاوه بر اینکه یک وظیفه اداری است بلکه یک امر خداپسندانه و انسان‌دوستانه نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر تعهد اداری نیاز به روحیه جهادی و انجام کار جهادی دارد چرا که دولت مردمی کار جهادی می‌خواهد بنابراین باید تمامی سازمان‌ها و نهادهای موثر در این طرح مشارکت و همراهی کنند.

کیامهر عنوان کرد: ایجاد کارگروهی متشکل از بانک‌های عامل، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، بسیج سازندگی و شرکت توزیع نیروی برق از جمله الزامات اجرای مطلوب این طرح می‌باشد.

وی تاکید کرد: پیشرفت اجرای طرح باید به صورت مستمر و مداوم مورد رصد قرار گیرد.

در این جلسه پاشایی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز ضمن تاکید بر تسریع روند اجرای طرح در سطح استان خواستار همکاری و مشارکت تمامی نهادها و سازمان‌های مرتبط با موضوع شد.

وی در ادامه برنقش کلیدی و موثر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق به سبب نقش نظارتی و قانونی نقش کلیدی در پیشبرد اجرای این طرح در سطح استان دارد.

پاشایی در پایان تشکیل کارگروه با این موضوع را امری ضروری دانست و گفت: جهت اجرای هر چه بهتر این طرح باید در اسرع وقت کارگروهی تشکیل شده و انجام کارها با قدرت و سرعت بیشتر ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست