اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی در منزل مسکونی در یکی از محلات این شهر جان خود را از دست دادند.

سامان محمدی در این زمینه اظهار کرد: بامداد دیروز خبر گاز گرفتگی و انتشار گاز مونوکسیدکربن در ساختمانی در یکی از محلات شهر به این سازمان اعلام شد و زمانی که تیم‌های امدادی به محل رسیدند، اعضای خانواده براثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: کارشناسان علت این حادثه را استفاده از آب گرمکن گازی بدون دودکش در منزل و نشت گاز از آن تشخیص دادند.

محمدی از شهروندان خواست با توجه به سردی هوا و لزوم استفاده از لوازم گرمازا اعم از بخاری گازی و پکیج حتماً از سلامت دستگاه‌ها و خروج کامل دود از دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

این سومین حادثه تلخ گازگرفتگی سال‌جاری در میاندوآب است، در روزهای گذشته نیز ۲ مرد میانسال در باغی بر اثر استفاده از ذغال برای گرم نگهداشتن چادر و یک مادر ۲۵ ساله به همراه دختر ۶ ساله خود در روستای چالخماز براثر آتش سوزی در استفاده از گاز پیک‌نیک در منزل جان خود را از دست داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست