اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

رضا ابراهیمی در پنجمین جلسه‌ی ستاد عفاف و حجاب با اشاره بر رواج بی حجابی در جامعه در پی وقایع اخیر در کشور بر اجرای طرح فوری عفاف و حجاب به عنوان یک کار فرهنگی با ظرافت و دقت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بعد از وقایع و اتفاقات اخیر در کشور بی حجابی رواج پیدا کرده و در ظاهر اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر نظارتی وجود ندارد گفت: وزارت کشور با تصویب طرح فوری عفاف و حجاب و جلوگیری از عادی انگاری و رواج بی حجابی در کشور در صدد اجرای عفاف و حجاب در جامعه است.

ابراهیمی با اشاره بر اینکه نظام ما جمهوری اسلامی و یکی از اصول تغییر ناپذیر ما اسلامیت است بر شروع اجرای این قانون از ادارات و نهادهای دولتی و تاکید کرد و گفت: ادارات از نظر حجاب در وضعیت قابل قبولی نیستند و باید نظارت جدی صورت گیرد.

وی از صداوسیما در جامعه به عنوان یک دانشگاه عمومی نام برد و افزود: امروز بیش از ۲۰۰ شبکه معاند علیه ایران برنامه سازی می‌کند و صدا و سیما باید با توجه به نیاز جامعه و مخاطب برنامه تهیه کند تا مخاطب به دنبال شبکه‌های خارجی نباشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی بر توجه جدی امر عفاف و حجاب در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت و باید این امر را از مدارس و به صورت ریشه‌های حل کنیم.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به وظایف خود در خصوص اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در ادارات و جامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام بهنام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه بر اجرای طرح قانون عفاف حجاب در سطح ادارات و نهادهای دولتی تاکید کرد و گفت: مدیران باید پا فراتر از کاغذ بازی بگذارند و در اجرای این قانون در ادارات با جدیت عمل کنند در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

به گزارش مهر ؛ در این جلسه اعضای ستاد به بیان نظرات پیشنهادی خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست