اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز /  مجتبی میر کاظمی  : خیلی لازم نیست که کارشناس باشید تا بفهمید دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بعد  از مایوس شدن از جنگ نظامی رو در رو، حالا  عزمشان را جزم کرده اند  تا نظام را از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای از پای در بیاورند.

راهبرد اصلی این طیف وسیع رسانه‌ای هم مایوس کردن مردم از نظام با بزرگنمایی مشکلات و نارسایی هاست.

آنها در چارچوب یک راهبرد حرکت می‌کنند و این کاملاً طبیعی است چرا که کار دشمن دشمنی است.

حرف و سخن ما موضوع دیگری است و آن  در تله افتادن خودی هاست که متاسفانه بعضاً در این تله گرفتار می شوند وبزرگنمایی مفاسد  را که دشمن با لطایف الحیل انجام داده است   باور می کنند و با اظهار نظرها و اقدامات خود جزیی از ارکان این جنگ رسانه‌ای می گردند.

به نظر لازم است تحلیلی علمی صورت گیرد و مقایسه شود که حجم مفاسد و مشکلات ناشی از آن در کشور ما در مقایسه با کشورهایی که مدعی دموکراسی و شفافیت اند چقدر است؟

مطمئنم که جمهوری اسلامی ایران از این تحقیق سربلند بیرون خواهد آمد.

من منکر ناکارآمدی و مفاسد در بخش های مختلف نظام به ویژه نظام اجرایی نیستم  اما معتقدم آنچه دشمن به تصویر می‌کشد و  روز و شب بازگو می‌کند اولاً مشکلات و مفاسدی است  که  از روی عمد بزرگ نمایی شده اند.

ثانیاً اموری  است که در تمام نظامهای مدعی  وجود دارد. اگر آن تحقیقی که گفته شد انجام شود خواهیم دید که نسبت آن در ایران نسبت به این مدعیان، نسبتی قابل فهم و قابل قبول است.

نکته دیگری که مسئولین نظام ما می بایست به آن توجه و از افتادن در آن تله پرهیز کنند این است که خیلی از مفاسد موجود در ایران ریشه در اقدامات غیر انسانی خود این کشورهای مدعی  دارد که آبشخور این رسانه های معاند نیز هستند.

به عنوان مثال سخت نیست که درک کنیم خیلی از مفاسد به وجود آمده در نظام بانکی و رانت های ایجاد شده بر اثر محدودیت ها تحریم ها و مضایقی است که همین مستکبرین برای نظام بانکی ما از طریق قطع ارتباط آن با نظام بانکی جهانی ایجاد کرده اند.

اختلال در تامین مواد اولیه وارداتی خطوط تولید و ایجاد نابسامانی در تامین به موقع این نهاده هاست که پیامدهای سوء متعددی در تامین مایحتاج مردم ایجاد می کند.

آنکه در این میانه متهم اصلی است نظام استکباری است نه فلان دلال زیاده خواهی است که از این شرایط نابسامانی ایجاد شده دنبال نمدی برای کلاه خود است.

هرچند که با این مفسدین که پازل ناکارآمدی نظام را کامل می‌کنند و آب به آسیاب دشمنان می ریزند  نیز می بایست با قاطعیت تمام برخورد کرد که خوشبختانه نظام قضایی ما دارد برخورد میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست