اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت ۴۰ نفر بر اثر گاز کلر در یکی از استخرهای ارومیه خبر داد.

باقر بهرامی در خصوص آخرین وضعیت حادثه یکی از استخرهای ارومیه گفت: چهارشنبه در اثر ترکیدگی لوله کلر یکی از استخرهای ارومیه ۴۰ نفر از افراد گاز در این مکان دچار مسمومیت شدند.

وی ادامه با گزارش به اورژانس بلافاصله آمبولانس ها در محل حاضر و افراد به بیمارستانهای مطهری و طالقانی ارومیه منتقل کردند که از این تعداد ۱۶ نفر به دلیل مسمومیت بستری شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجات غربی ادامه داد: از این افراد ۹ نفر بزرگسال و هفت نفر کودک هستند که حال دو نفر از افراد بزرگسال و دو نفر از کودکان وخیم گزارش شده است.

بهرامی با بیان اینکه هم اکنون مداوای این افراد در بیمارستانهای مذکور ادامه دارد افزود: جزییات و علت دقیق این حادثه بعد از بررسی های لازم اطلاع رسانی می شودو دانشگاه علوم پزشکی نیز پیگیری موضوع درباره آن اظهار نظر می کنند.

در حال حاضر ۱۱ نفر از افراد مسموم شده در بیمارستان مطهری و ۵ نفر نیز در بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه تحت مداوا بوده و مابقی به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست