اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مسیر توسعه استان باید هموار شود، گفت: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ملی به نفع استان و در حمایت از تولید اجرا شود.

ناصر عتباتی روز شنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برخی مواقع بخشنامه‌های ملی به گونه‌ای تعبیر می‌شود که مانعی برای حمایت از تولید است در همین راستا لازم است تا مدیران اجرایی نهایت تلاش خود را برای بهره مندی از قانون در حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار به کار گیرند.

وی خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی به مصوبات ستاد رفع موانع تولید و شورای گفت و گو با بخش خصوصی شد، افزود: باید مسیر توسعه در استان با هم افزایی همه جانبه هموار شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به انباشت سیب‌های زیردرختی در کنار جاده‌ها و آثار تخریبی آن، بیان کرد: طبق ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی باید به این موضوع ورود کند.

وی در ادامه حمایت از صنعت ساختمان سازی در آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و گفت: این صنعت در بحث عدم صدور مجوز برای املاک قولنامه‌ای قفل شده بود که خوشبختانه امروز صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای حل شده است و نباید در این مسیر مانعی برای حمایت از ساخت و ساز ایجاد کرد.

عتباتی با بیان اینکه سیاست اقتصادی دولت مشخص و در حمایت از تولید، رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی است، اظهار کرد: دستگاه قضایی در چهارچوب قانون، کنار بخش خصوصی در جهت ارتقای تولید خواهد بود.

در این جلسه مباحثی همچون سهمیه سوخت رسانی به کامیون‌های ترانزیتی مورد بحث قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست