اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونای آذربایجان‌غربی از مشاهده دو مورد مشکوک به کرونای امیکرون در استان خبر داد.

سیدجلیل موسوی، ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هنوز مورد مثبتی از سویه جدید کرونا امیکرون در استان گزارش نشده است، افزود: ۲ مورد مشکوک بوده که برای بررسی نهایی به تهران ارسال شده است.

اوی با بیان اینکه وجود هر گونه مورد مثبت اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار کرد: نباید از سویه جدید امیکرون غافل باشیم چرا که این سویه حتماً در کشور وجود دارد و نباید سهل انگاری در انجام واکسیناسیون و یا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

دبیر قرارگاه دانشگاهی کنترل و مدیریت کرونای آذربایجان‌غربی بر دو اصل مهم رعایت موارد بهداشتی و انجام واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: شهروندان طبق روال گذشته زدن ماسک و دوری از تجمعات را رعایت کنند.

موسوی از ۲ مورد مشکوک به کرونای اومیکرون در استان خبر داد و گفت: نمونه‌های آزمایشگاهی این دو مورد برای بررسی نهایی به تهران ارسال شده است.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند که کمترین رقم ابتلاء در سال جاری است، گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۴۷۶ نفر رسید.

موسوی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۱۰۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۵ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر فوت کرده که کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست