اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

اوای مرز : رییس جمهوری کشورمان با بیان اینکه ملت ایران پاسخ آمریکا را در ۲۲ بهمن امسال می دهد، گفت: ما مستقل و آزاد می مانیم و در برابر آمریکا سر فرود نخواهیم آورد.

 حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در جمع مردم آذربایجان غربی در ورزشگاه شهید چمران شهر خوی خطاب به مردم افزود: برای من و هیات همراه افتخار بزرگی است که امروز میهمان شما مردم بزرگوار فهیم و مرزبان جمهوری اسلامی یران و مردم قهرمان آذربایجان غربی هستیم.
وی اظهار داشت: خوشحالم که امروز سفر را از شهر دارالایمان، فرهنگ، علم و دانش و جهاد و ایثار و فقاهت و عرفان آغاز می کنیم؛ شهر خوی در میان همه مردم ایران به عنوان شهر پرنشاط و نگینی در مرزهای غربی ایران می درخشد.
وی اضافه کرد: خوشحالم که در ماهی میهمان شما هستم که همه ما میهمان پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) امام صادق (ع) و ماه آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) هستیم.
رییس جمهوری کشورمان گفت: پیامبر برای ما و برای همه جهانیان خیر و رحمت و معنویت و برادری و همزیستی مسالمت آمیز و اخلاق و زندگی مادی و معنوی را برای بشر به ارمغن آورد؛ فخر ما این است که ما پیرو آن پیامبر رحمتی هستیم که برای همه جهانیان رحمت و مهربانی بود.
وی با بیان اینکه فخر ما اسلام و ایران است و البته ما ایرانیان به آذربایجان قهرمان هم فخر می کنیم، تاکید کرد: همواره آذربایجان به عنوان سنگر بزرگ حراست از ایران بزرگ و مقتدر اسلامی بوده است.
وی افزود: ما در سایه راهی که پیامبر عظیم الشان ما را آشنا کرده است، در مسیر اقتدار و قدرت ایران اسلامی حرکت خواهیم کرد.
حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: من قبل از اینکه به آذربایجان و خوی عزیز نکاتی را به عرض برسانم، لازم می دانم از مردم شریف و قهرمان ایران در این ماه ها و در این ایامی که دشمنان ما می خواستند ما را از استقلال و آزادی و اسلام و جمهوریت و مردم سالاری پشیمان کنند، با قدرت و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کردند، قدردانی کنم.
وی تاکید کرد: آنها می خواستند ۱۳ آبان را ایران آشفته ببیند؛ آنها می خواستند ۱۳ آبان را روز غم و اندوه مردم ایران مشاهده کنند، اما مردم ایران با مقاومت و ایستادگی شان روز ۱۳ بان را روز قدرت و ایستادگی ملت در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند.
رییس جمهوری کشورمان ادامه داد: درود بر شما مردم بزرگ و مردم قهرمانی که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با قدرت و نشاط به رخ جهانیان خواهید کشید و به همه دشمنان ما خواهید فهماند که با فشار بر ملت یران و بر اقتصاد کشورمان و با ایجاد مشکلات برای مردم قادر نیستند آنان را از اهداف بلدنشان باز گردانند.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند.
دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.
افتتاح راه آهن مراغه – ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.

عکس/ ورود رئیس جمهور روحانی به خوی

عکس/ ورود رئیس جمهور روحانی به خوی

عکس/ ورود رئیس جمهور روحانی به خوی

عکس/ ورود رئیس جمهور روحانی به خوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست