اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس جمهوری کشورمان با ابراز خوشحالی از سفر به آذربایجان غربی گفت: در این سفر طرح های سفر قبلی تکمیل و تعدادی طرح نیز بهره برداری می شود.

 حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به آذربایجان غربی در فرودگاه خوی در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر همچنین طرح های جدیدی که مورد نظر است در شورای اداری بررسی و تصویب می شود.
وی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در ماه ربیع الموعود خداوند این توفیق را به من و هیات همراه داد تا میهمان مردم دلاور و مرزدار آذربایحان غربی باشیم و در آغاز این سغر به زیارت مردم شریف و عالم پرورش و شهید پرور خوی آمدیم.
رییس جمهوری کشورمان ادامه داد: در این سفر طرح های مهمی همچون بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی و خط آهن مراغه ارومیه نیز که بسیار تاثیرگذار است، افتتاح می شوند.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه خوی مورد استقبال مقام های ارشد کشوری و استانی قرار گرفتند.
دکتر روحانی در سفر یکروزه خود به آذربایجان غربی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید چمران خوی، در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و درمانی از جمله راه آهن ارومیه شرکت و در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان آذربایجان غربی سخنرانی می کند.
افتتاح راه آهن مراغه – ارومیه و آغاز سفر شهروندان ارومیه ای با استفاده از خط ریلی، بهره برداری از طرح های درمانی در شهرهای ارومیه و خوی در راستای ارائه خدمات به شهروندان از جمله طرح های در نظر گرفته شده برای سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
جلسه با نخبگان و فعالان حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس دولت دوازدهم به آذربایجان غربی است.
نخستین دور سفر استانی دکتر حسن روحانی به آذربایجان غربی در اواسط خردادماه سال ۱۳۹۵ شمسی انجام و در آن ۱۷ هزار میلیارد ریال طرح به تصویب رسیده بود که نزدیک به ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست