اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در مراسم معارفه سرپرست نوسازی مدارس استان گفت : آذربایجان غربی در بحث مدرسه سازی وضعیت خوبی ندارد و نیازمند راه اندازی نهضت مدرسه سازی هستیم.

یاسر رهبردین در مراسم معارفه سرپرست نوسازی مدارس استان با اشاره به وجود حدود ۴٠٠ مدرسه کانکسی تاکید کرد : برداشتن این مدارس و همچنین افزایش مدرسه سازی باید در دستورکار متولیان امر قرار گیرد و برای این کار باید دنبال اعتبارات ملی رفت.

سرپرست معاونت امور عمرانی با اشاره به افزایش مخارج به روستاها و مشارکت در حوزه کشاورزی بر افزایش مدرسه سازی تاکید کرد.

رهبردین بر دقت بازسازی و نوسازی مدارس و ضرورت اتمام بیش از ۵٠٠ مدرسه در حال ساخت و ١۵٢ مشارکت دولتی گفت : نقش و همراهی خیرین در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیلی مهم و حیاتی است.

سرپرست معاونت عمرانی از رتبه ٢٩ کشوری در امر مدرسه سازی و زیرساخت‌ های آموزشی ابزار تاسف کرد و خواستار تلاش همگانی برای ارتقای زیرساخت ها شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت : در هر سیستمی که محیط آرام و تعامل نباشد نمی توان پیشرفت کرد.

جواد جنگی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه باید افزایش ارتقای زیرساخت های آموزشی در سطح استان باشد.

آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی هم گفت: مدرسه سازی جزو دغدغه های اصلی مجموعه است و با توجه کمبود اعتبارات دولتی ، خیرین همیشه پای کار بوده و هستند.

سرپرست جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی : در حوزه آموزش و پرورش جزو ٣ استان آخر کشوری هستیم و نیازمند تلاش همگانی بخصوص استانداری، آموزش و پرورش و خیرین است

علی مناف زاده با تاکید بر رسیدگی به معیشت پرسنل افزود: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات بکار خواهم بست تا روسفید شویم.

در پایان مراسم حکم سرپرستی علی مناف زاده به وی اعطا شد.

ناگفته نماند مراسم بدون حضور مسوولان کشوری و البته سپیده طیب قاسمی مدیرکل سابق برگزار شد و به همین خاطر لوح تقدیری اهدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست