اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در مراسمی که با حضور مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، آقایان سیدحمید ساداتی و حجت فیروزبخت به ترتیب عنوان معاونین اجرایی و روابط عمومی دفتر استاندار معرفی شدند.

در این مراسم مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت افزایش تلاش و کار مضاعف مدیران برای حل مشکلات مردم در استان، گفت: با حضور آقای معتمدیان در استان حرکت های جهادی و انقلابی برای رفع موانع پیش روی پیشرفت استان آغاز شده و تلاش مجموعه مدیران استان نیز باید در راستای سیاست های دولت سیزدهم و استاندار محترم برای ارتقای شاخص های توسعه ای استان در حوزه های مختلف و رفع محرومیت از استان  باشد.

وحید پوریافر با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب از عملکرد دولت، داشت: از تمامی ظرفیت های رسانه ای استان در تمامی حوزه ها برای انعکاس دستاوردهای دولت و نظام اسلامی باید استفاده شود.

علی رزازی مشاور امور هماهنگی و رسانه  استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به دیدگاه های مقام عالی استان در خصوص معرفی پتانسیل های وظرفیت های استان در حوزه های مختلف گفت: از رسانه های استان انتظار می رود تا در کنار امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی ، ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری استان را بیشتر از گذشته معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست