اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: قیمت عرضه شده در داروخانه ها منطبق با قیمت‌های مصوب و  ابلاغی از سوی وزارتخانه است.

دکتر جلال غفارزاده در جمع خبرنگاران تصریح کرد: قیمت‌گذاری دارو توسط کمیسیون قانونی قیمت‌گذاری دارویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می‌گیرد و قیمت سه‌گانه دارو شامل بهای مصرف‌کننده، بهای فروش به داروخانه‌ها و بهای فروش به پخش تعیین شده و به سازمان‌های بیمه‌گر، شرکت‌های توزیع‌کننده و داروخانه‌های سراسر کشور جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

وی گفت: داروخانه ها، داروها را براساس آخرین قیمتی که سامانه مرکزی وزارتخانه اعلام می کند به مشتریان عرضه می کند؛ لذا قیمت روی داروها و قیمت خرید دارو برای داروخانه ملاک فروش دارو به شمار نمی رود.

غفارزاده خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین استعلام ازاداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو به تاریخ ۱۷ دی ۹۷ ، مبنای قیمت عرضه اقلام دارویی در داروخانه ها، قیمت های درج شده در سایت سازمان غذا و دارو به آدرسirc.fda.gov.ir/nfi می باشد.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف و یا داشتن هر گونه سوال دارویی با سامانه ۱۹۰ مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم معاونت غذا و دارو علوم پزشکی آذربایجان غربی در میان بگذارند و موضوع در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست