اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور مسئولان شهرستان مهاباد و شورا و شهرداری از منتخبان برتر رویداد «ایده آرای شهری» مهاباد در ٩ ایده معرفی و تجلیل شد.

مراسم تجلیل از ایده های برتر رویداد “ایده آرای شهری” با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و نفرات برتر این رویداد برتر، در سالن تالار وحدت شهرداری برگزار شد.

در این جشنواره بالغ بر ۴٠ ایده توسط فعالین در حوزه های مختلف عمران، منظر شهری، حمل و نقل و ترافیک، پسماند، گردشگری و سایر حوزه ها در اردیبهشت ماە سال جاری ارائه شده بود که پس از بررسی داوران نفرات برتر اعلام شدند.

در بخش ایده زیباسازی و ساماندهی رودخانه؛ فرید اسماعیلی بوکانی نفر اول، گروه فرهاد احمدی و محمد خضرپور دوم و میلاد کریمی سوم شدند.

 در بخش ایده پیاده راه و مسیر امن دوچرخه سواری طرح دیاکو توتونچی اول، کمال خوشرو دوم، برهان سپهری سوم شد.

 در بخش های تفکیک از مبدا پسماند و کاهش تولید پسماند نیز طرح های رضا کامروایی و آوات احمدی به ترتیب به عنوان رتبه های اول این دو بخش انتخاب شدند. در بخش حمل و نقل و ترافیک گروه شهرسازی شاریار فرهاد احمدی و محمد خضر پور اول و سیروان رسولپور دوم شدند.

 در ایده شهر هوشمند خسرو اسماعیل پور، در ایده فضای سبز گروه سردار یزدانفر و تارا رسولی در ایده گردشگری گروه ژی و در ایده آلودگی هوا شرکت زیست بنیان ژین: بهزاد ناصری و یحیی برمکی به عنوان ایده های منتخب و برتر اعلام شدند.

از میان طرح های ارائه شده؛ در بخش ایده “پیاده راه و مسیر امن دوچرخه سواری” که طرح و ایده “دیاکو توتونچی” حائز رتبه اول شد، به تصویب شورای شهر و شورای ترافیک شهرستان مهاباد رسید و بر اساس این طرح فاز یک رینگ و مسیر امن دوچرخه سواری در محدوده خیابان پلیس و نزدیک پارک خبرنگار مهاباد اجرایی و مقرر شد دبیرخانه حمل و نقل پاک و مناسب سازی در سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد نیز ایجاد شود.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به طرح “ایده آرای شهری” در شورای شهر به کردپرس گفت: این طرح به صورت فراخوان در حوزه مدیریت شهری و با هم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد انجام شد و در قالب آن طرح هایی که از سوی متقاضیان ارائه شده بود از سوی داوران بررسی شد.

آرش شهابی ادامه داد: ایده های برتر به صورت طرح توجیهی مدیریت شهری توسط هیئت داوران بررسی و در صورت امکان این طرح‌ها اجرایی نیز خواهند شد.

عضو شورای شهر بیان کرد: هدف شورای شهر کسب دوباره اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی است و قصد داریم با همکاری رسانه‌ها به این مهم دست یابیم. همچنین شاداب سازی و نشاط اجتماعی نیز قرار است در اولویت طرح‌های شورا و شهرداری مهاباد قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست