اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد از قهرمانی “آریا مام عبدالله” ملی پوش مهابادی در مسابقات ترامپولین بین المللی پرتغال خبر داد.

قرنی مصطفی پور به کردپرس گفت: آریا مام عبدالله که در قالب تیم ملی ایران در مسابقات جهانی ترامپولین در پرتغال حاضر شده است، با کسب ١٧۵.۵٧ به فینال بخش انفرادی این مسابقات راه یافته بود.

مصطفی پور با اشاره به اینکه این اولین بار است که ژیمناستی از ایران به فینال مسابقات جهانی راه  پیدا کرده است، افزود:  مام عبدالله علاوه بر صعود به فینال در شاخه ترامپولین، در شاخه دوبل ترامپولین نیز توانست به مرحله نهایی راه یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در ادامه مسابقات ترامپولین بین المللی پرتغال ، آریا مام عبدالله در فینال دابل مینی با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد .

او افزود: همچنین « ورزشکار با استعدادی مهابادی موفق شد مقام نخست و مدال طلای ترامپولین در ماده «double min» را با اقتدار بدست آورد.

مصطفی پور گفت: در مسابقات ترامپولین بین المللی پرتغال، تیم ملی ایران با درخشش ملی پوشان مهابادی آریا مام عبدالله  و در بخش تیمی با ترکیب محمد سعید آبادی،  آریا مام عبدالله،  امیر حسین حسینی و امیر فراهانی در رده دوم ایستاد و مدال نقره را از آن خودش کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست