اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان گفت: از مجموع ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ رای اخذ شده، «سیدسلمان ذاکر»، «روح‌الله حضرت‌پور» و «وحید جلال‌زاده» به عنوان منتخبان مردم ارومیه راهی بهارستان شدند.

علیرضا ملامحمدی‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان ۱۶ ساعت رای‌گیری در شعبه‌های شهری و روستایی شهرستان ارومیه «سید سلمان ذاکر» با  ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رای، «روح‌الله حضرت‌پور» با ۸۶ هزار و ۹۱۰ رای و «وحید جلال‌زاده» با ۸۰ هزار و ۹۴ رای به مجلس یازدهم راه یافتند.

وی اضافه کرد: پس از آنها «صلاح خان‌احمدزاده» با ۷۸ هزار و ۹۴۳ رای، «سید احمد غفاری قره‌باغی» با ۷۷ هزار و ۲۴۳ رای، «شهین جهانگیری» با ۶۳ هزار و ۶۷۳ رای، «سیددلیر علوی» با ۵۲ هزار و ۲۵۰ رای، «مرتضی منافی» با ۳۵ هزار و ۱۳ رای، «عابد فتاحی» با ۳۱ هزار و ۹۵۹ رای و «محسن امامی قشلاق» با ۲۳ هزار و ۷۰۹ رای در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: پس از آنها نیز «گلشن نوروزی» با ۲۱ هزار و ۷۱۵ رای، «علی کامیار» با ۱۸ هزار و ۷۶۵ رای، «محمدرحیم حاتمی» با ۱۵ هزار و هشت رای، «داوود امین‌فنک» با ۹ هزار و ۹۵۱ رای، «کیومرث حاجی‌محمدی» با ۹ هزار و ۱۳۱ رای، «محمدعلی سلیمی‌مهر» با هفت هزار و ۷۰۰ رای، «غلامرضا داداش‌زاده» با هفت هزار و ۴۳۸ رای، «علی فعال» با ۶ هزار و ۵۷۹ رای، «زهرا یوسفی» با ۶ هزار و ۵۰۸ رای و «علیرضا چوداری» با سه هزار و ۵۹۵ رای رده‌های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین در این انتخابات «نیما ترینه» ۲ هزار و ۹۷۹ رای، «نجم‌الدین اسدی» ۲ هزار و ۹۴۰ رای، «مریم علیزاده» ۲ هزار و ۸۰۵ رای، «حسین سلطانی» ۲ هزار و ۳۹۸ رای، «اکبر پورمحمدرضا» ۲ هزار و ۳۲۷ رای، «بهزاد نوروزی» ۲ هزار و ۲۱۹ رای، «هادی نشاط» ۲ هزار و ۱۵۷ رای، «یحیی صمدزاده» ۲ هزار و ۱۲۶ رای، «محمود حضرتی» یک‌هزار و ۷۷۸ رای و «نسرین حیدرزاده» یک‌هزار و ۴۶۸ رای کسب کرده و رده‌های بیست و یکم تا سی‌ام حوزه انتخابیه مربوط به این شهرستان را از آن خود کردند.

ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: «محمد آذرورجوی» با یک‌هزار و ۴۱۳ رای، «مهدی فداکار» با یک‌هزار و ۳۸۳ رای، «سید نایب حسینی» با یک‌هزار و ۳۴۶ رای، «امیر حیدری» با یک‌هزار و ۲۱۴ رای، «محمد میلانی» با یک‌هزار و ۱۲۸ رای و «لعیا عباس‌پور» با یک‌هزار و ۹۶ رای رده‌های سی و یکم تا سی و ششم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: همچنین سعید عباس‌زاده، رضا درباسی، جعفر غلام‌پور، سیدعلیرضا ایزدی، سالار گلابی، مرتضی مقتدایی، علیرضا آذروندی، خلیل کیامهر، رضا اردوخانی، بهنام جاوید، سیاوش حسنی، عبدالله نقیان، موسی معصوم‌زاده، داوود ثناجو و داوود نقی‌پور با آرایی کمتر از یک‌هزار فقره در رده‌های سی و هفتم تا پنجاه و یکم ایستادند.

وی بیان کرد: نامزدها در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز می‌توانند شکایت احتمالی خود را به فرمانداری ارومیه اعلام کنند.

فرماندار ارومیه گفت: ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ نفر از واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان‌غربی برگزار شد تا تکلیف ۱۲ نماینده استان در خانه ملت مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست