اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : «حسن همتی» با کسب بیشترین آرای جمع‌آوری شده به عنوان نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تکاب و شاهین‌دژ روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «همتی» با کسب مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۶ رای از مجموع ۶۰ هزار و ۴۰۲ رای ماخوذه و تنها با اختلاف ۷۸ رای نسبت به نفر دوم موفق شد به خانه ملت راه پیدا کند.

ایوب آذین‌پور ادامه داد: پس از وی «محمدجواد سبحانی» با ۱۲ هزار و ۴۸۸ رای، «سهراب محمدزاده» با کسب هفت هزار و ۴۶۰ رای، «علی‌اصغر محمدی» با ۶ هزار و ۶۴۴ رای، «جواد مولودی» با ۶ هزار و ۲۵۸ و «رحمان حمدی» با ۲ هزار و ۴۰۳ رای به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: «صغری بزرگی» با ۲ هزار و ۱۲ رای، «خدیجه مهدوی» با یکهزار و ۹۹۸ رای، «پرویز صفرعلی» با یکهزار و ۵۱۴ رای، «علیر نصیری» با یکهزار و ۴۷۴ رای، «نبی‌الله پاکمنش» با یکهزار و ۲۸۶ رای و «ناصر جهانی» با یکهزار و ۲۴۷ رای به ترتیب در ردههای بعدی جای گرفتند.

آذین‌پور اضافه کرد: «خلیل شکری» با ۸۷۴ رای، «هادی خدایی» با ۶۳۵ رای، «محمود غفوریان» با ۵۶۹ رای، «عباس پاشایی» با ۴۸۵ رای، «روح‌اله اخوان» با ۲۵۷ رای و «داود شاهی» با ۲۳۲ رای نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

فرماندار شاهین‌دژ تاکید کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت‌های احتمالی نامزدهاست.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در «شاهین‌دژ – تکاب» ۱۹ نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند.

شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب در مجموع بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست