اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد گفت: کارخانه قند مهاباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان بزرگترین کارخانه قند منطقه است بعد از ماه رمضان به بهره برداری می رسد.

حسن عباسی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت کارخانه قند مروارید این شهرستان افزود: این کارخانه مربوط به بخش خصوصی و بزرگترین کارخانه قند منطقه است که در راستای افتتاح آن مشکلات تامین گاز طی هفته آینده مرتفع و برای بعد از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: با افتتاح کامل این طرح به صورت مستقیم برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد و همچنین سه هزار فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

فرماندار مهاباد گفت: چغندرکاران این شهرستان هم اکنون با مشکلات زیادی از جمله کم بودن ظرفیت کارخانه های استان، هزینه بالای حمل و نقل و انتقال محصول به کارخانه‌های دیگر استان ها روبه رو هستند که با افتتاح این کارخانه، مشکلات حل خواهد شد.

عباسی با اشاره به ظرفیت بالای جذب چغندرقند در آذربایجان غربی توسط این کارخانه بیان کرد: این کارخانه با ظرفیت روزانه ۵ هزار تن محصول چغندر قند سالانه قادر است در هر دوره کاری ۵۰۰ هزار تن محصول را جذب و فرآوری کند.

او ادامه داد: باتوجه به نامگذاری شعار سال و کمک به رشد تولید و مهار تورم، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان به صورت کامل مورد حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان خواهد بود.

به گزارش کردپرس، از فرمانداری؛ احداث کارخانه قند مروارید میلاد مهاباد که جزو بزرگترین و مجهزترین کارخانه های قند کشور است در زمینی به مساحت ٣٠ هکتار از اراضی روستاهای قزلقوپی و کوسه کهریزە از سال ۹۶ آغاز شده است.

یک پاسخ

  1. الان مثلا خوشحال باشیم . در شرایطی که دریاچه ارومیه نیاز به آب داره. افتتاح این کارخانه چه معنی می تونه داشته باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست