اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی یکی از مشکلات موجود در بازار را نیز افزایش قیمت مرغ و میوه دانست و گفت: جهاد کشاورزی به عنوان مسئول حوزه تولید، توزیع و نظارت، طی ۲۴ ساعت برنامه مشخص برای تنظیم بازار این محصول را ارائه کند.

جواد کرمی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: نهادهایی نظیر جهاد کشاورزی درخصوص کنترل قیمت کالاهای اساسی وظیفه بسیار مهمی داشته و به وظیفه خود عمل کنند.

او با تاکید بر لزوم توجه به بهبود معیشت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه درخصوص کالاهای اساسی گفت: معیشت مردم خط قرمز ماست و باید برای صیانت از این امر با دقت برنامه ریزی و عمل شود.

کرمی بیان کرد: نهادهای مسئول در کنترل بازار به ویژه در زمینه کالاهای اساسی، پیش از گران شدن قیمت این کالاها، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکل بیاندیشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی یکی از مشکلات موجود در بازار امروز استان را نیز قیمت مرغ عنوان کرده و ادامه داد: جهاد کشاورزی به عنوان مسئول حوزه تولید و توزیع و البته نظارت، طی ۲۴ ساعت برنامه مشخص برای تنظیم بازار این محصول را ارائه کند.

کرمی تاکید کرد: برخی مشکلات درخصوص افزایش قیمت مرغ وجود دارد که این مشکلات بر بازار اثر گذاشته و باید برای رفع آن برنامه ریزی شود.

او در پایان با ابراز نارضایتی از قیمت میوه شب عید در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: در این باره هم مشکلات زیادی در استان وجود داشت که در موقع مقرر، به مسئولان مربوطه اطلاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست