اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: ۱۷۵ شهید ترور از ابتدای انقلاب تاکنون از آذربایجان غربی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.
مهدی فعال در چهارمین همایش اسوه های صبوری که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور در سالن آمفی تئاتر شهرداری ارومیه برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ شرایط جغرافیایی خاص خود همواره در خط مقدم پاسداری از ارزش ها و کیان نظام جمهوری اسلامی بوده است، افزود: مردم آذربایجان غربی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ۱۷۵ شهید ترور را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.
وی ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با تروریسم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با مبارزه مردم علیه ایادی استکبار جهانی آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است تصریح کرد: تا زمانی که ظلم و جنایت علیه بشریت به ویژه مسلمانان جهان وجود داشته باشد مبارزه مردم ایران اسلامی نیز با بانیان این جنایات ادامه خواهد داشت و امیدواریم روزی برسد که شاهد دنیایی عاری از ظلم و جنایت و ترور علیه همه انسان ها به ویژه امت های اسلامی باشیم.
فعال ادامه داد: علیرغم همه تحریم های ظالمانه و اقدامات خصمانه دشمنان نظام همچنان شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی هستیم که همه این ها به برکت خون شهیدان و ایثارگری خانواده های آنان و همچنین ولایتمداری آحاد جامعه بوده است.
به گزارش ایسنا؛ این همایش با خاطره گویی فرزند شهید انور امینی از شهدای ترور آذربایجان غربی ادامه یافت و در پایان با اهدای لوحی از ایثارگری های شماری از خانواده های شهدای ترور آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست