اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از وقوع ۲۸۰ تصادف منجر به فوت در استان طی سالجاری خبرداد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۷۰درصد از علل تصادفات عامل انسانی است ،بیشترین علت تصادفات جاده ای در استان را عدم توجه به جلو با ۳۷ درصد عنوان کرد و افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با ۱۶ درصد، انحراف به چب با ۱۳ درصد و ۱۱ درصد به علت عدم رعایت حق تقدم به ترتیب از علل تصادفات جاده ای در محورهای استان است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع ۲۸۰ تصادف فوتی طی ۸ ماهه نخست سال در استان افزود: ۴ هزار و ۲۱ تصادف جرحی ، هزار و ۷۱۸ تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی استان واقع شده که ۷ هزار و ۵۴۸ مجروح و ۳۳۰ فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: ۲۹۵ مورد تصادف منجر به فوت ، ۳ هزار و ۶۰۸  تصادف منجر به جرح طی سال گذشته از محورهای استان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی به محورهای پرخطر در استان اشاره و با بیان اینکه محور ارومیه به سلماس پر تصادف ترین محور در استان است گفت: محور ارومیه به مهاباد، مهاباد به میاندوآب ، محور میاندواب به بوکان و خوی به ماکو جز محورهای پر خطر در استان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست