اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در پی انتشار اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا ویروس در فضای مجازی آذربایجان غربی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان این اخبار را تکذیب کرد و گفت: هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان نداریم و این استان پاک است.

 با شیوع کرونا ویروس در کشور اخباری مبنی بر مشاهده مبتلایان در فصای مجازی منتشر می شود که پس از بررسی های انجام شده همه آن موارد آنفولانزا و سرما خوردگی تشخیص داده شدند.

 مورد اول خبرهای مربوط به کرونا در فضای مجازی مربوط به ماکو بود که مدیرشبکه بهداشت و درمان ماکو در این خصوص اظهار کرد: هیچ مورد قطعی آلوده به ویروس کرونا در ماکو وجود ندارد و ۳ نفری که از شوط و بازرگان با علائم بیماری ویروس کرونا به ماکو فرستاده شدند، تنها آنفولانزا داشتند.

رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا افزود: مطابق دستورالعمل و برای اطمینان بیشتر باید تست های کرونا گرفته شود و تا اعلام جواب آزمایش در اتاق ایزوله افراد تحت درمان باشند.

مورد دوم نیز مربوط به شهرستان خوی بود که معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی نیز این موضوع را رد کرد و گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده‌است، تنها یک مورد مشکوک طی روزهای اخیر به یکی از مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرد که نتیجه بررسی‌های پزشکی در مورد این مسافر سرماخوردگی بود و فرد پس از اقدامات اولیه ترخیص شد.

به گزارش کردپرس، تاکنون، ۱۰ مورد ابتلای جدید کرونا در کشور تایید شده است که ۸ نفر در شهر قم و دو نفر در شهر تهران هستند؛ در مجموع طی روزهای گذشته ۲۸ نفر تشخیص قطعی کرونا داشته‌ایم که عمدتا در شهر قم ساکن هستند یا سفر به قم داشته‌اند.

یک نفر از موارد جدید جان خود را از دست داده است و به طور کلی تاکنون ۵ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در ایران فوت کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست