اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار اشنویه از دستگیری ۳ نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام فساد مالی با حکم قضایی خبر داد.

به نقل از ایرنا؛ عبدالسلام مام‌عزیزی افزود: این افراد به اتهام تخلف مالی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

فرماندار اشنویه اظهار داشت: در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مام‌عزیزی ضمن قدردانی از اداره اطلاعات و دادستانی در این رابطه گفت: تداوم این روند و پیگیری بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری در شهرستان به‌خصوص شهرداری این شهر علاوه بر افزایش اعتماد عمومی منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفاتی در این زمینه مراتب را به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با پیگیری نهادهای امنیتی و دستور دستگاه قضایی و ورود دادستانی در جهت مبارزه با فساد بارقه های امید را در بین مردم ارتقا داده است.

در آذربایجان غربی نیز استارت مبارزه با فساد اداری در شهرداری ها، از مهاباد شروع شد و پس دستگیری ۳ شهردار ادوار و چندین تن از کارمندان آن، ۶ تن از اعضای شورای شهر هم دستگیر شدند و شورای دور پنجم منحل شد.

ادامه دستگیر های به نیروهای اجرایی شهرداری پیرانشهر و سپس مدیریت شهری ارومیه رسید و ۳ تن از شهرداران ارومیه  و جمعی از عوامل مدیریتی و اجرایی شهری و همچنین مدیران برخی از دستگاه های اجرایی نیز به اتهام فساد مالی توسط نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج)دستگیر شده و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست