اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تیم فوتبال موکریان مهاباد در هفته هفتم از مرحله اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور در خانه با نتیجه ایی عجیب مغلوب شد.

به گزارش کردپرس، دیدار تیم های موکریان مهاباد و عقاب تهران در هفته هفتم از مرحله اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور ظهر امروز (۲۱ مهر) در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد.

پایان این بازی عقاب تهران موفق شد خود با نتیجه ۱۱ بر صفر میزبان خود را مغلوب کند.

موکریان مهاباد تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور با پنج امتیاز از هفت بازی و تفاضل منفی ۱۷ در رده یازدهم قرار دارد.

پیشتر نیز این تیم در هفتە سوم مسابقات لیگ دستە سە که میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر بود با نتیجه پنج بر صفر مغلوب میهمان خود شده بود.

در پایان آن بازی سرمربی تیم موکریان مهاباد در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان این تیم بدون تمرین وارد میدان شده اند زیرا زمینی برای تمرین در اختیار نداریم و تنها در ساعت پایانی روز دو ساعت زمین در اختیار این تیم قرار داده می شود.

بایزید ریحانی با انتقاد از وضعیت تیم و عدم حمایت از آن گفت: تیم جوان است اما باشگاه موکریان اگر بخواهد همانند یک باشگاه حرفه ایی عمل کند باید بازیکنان آن مشخص باشد در حالیکه اینگونه نیست.

او با اشاره به سدها و موانعی که برای این تیم درست شده است افزود: بازیکنان غیر بومی تیم در خوابگاه هیچگونه امکاناتی ندارند و شب قبل از بازی این بازیکنان پتو برای خوابیدن هم نداشتند.

موکریان مهاباد در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ است.

مسابقات لیگ دسته سه فوتبال ایران آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود. تیم مکریان مهاباد بهار امسال به دلیل کسب نتایج ضعیت به مرحله اول لیگ دسته ۳ فوتبال کشور سقوط کرد هر چند در آن زمان عنوان شد هیات‌ مدیره در نظر دارند حق حضور در مرحله دوم را خریداری کند تا تیم به مرحله  پایین تر نرود، اما با شروع مسابقات تیم در همان مرحله اول باقی ماند.

در زمان خرید امتیاز این تیم از ارومیه مسئولان مربوطه تیم ارومیه ایی نسبت به اعلام دقیق میزان بدهی به فدراسیون اطلاع ندادند و بدهی ۲۷ میلیونی خود را دو میلیون و ۷۰۰ تومان اعلام کردند این مسئله فشار مضاعفی را از نظر مالی به تیم تحمیل کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست