اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مهاباد در دو نامه فوری به وزرای امور خارجه و کشور، خواستار رایزنی سریع با مقامات ترکیه برای حضور گروه های تجسس و امدادی در مرز ایران- ترکیه برای یافتن ۵ کولبر روستای کوران ارومیه که در بهمن چند روز گذشته مفقود شده اند، شد.

 در متن نامه های جلال محمودزاده به وزیر کشور و وزیر امور خارجه آمده است؛ احتراماً همچنانکه استحضار دارید در چند روز گذشته ۵ نفر از کولبران مظلوم روستای کوران شهرستان ارومیه از توابع استان آذربایجان غربی به دلیل سقوط بهمن در مرز ایران و ترکیه(خاک ترکیه) مفقود شده اند.

 علیرغم تلاش های نیروهای امنیتی، سیاسی و گروهای امدادی استان جهت هماهنگی مورد نیاز با مسئولین کشور ترکیه ودسترسی به محل حادثه، متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

این امر باعث نگرانی شدید خانواده ها و مردم این منطقه شده است لذا خواهشمند است دستور فرمایید سریعا نسبت به رایزنی با مقامات ترکیه جهت انجام اقدامات لازم و اجازه حضور نیروهای تجسس و امدادی در محل حادثه اقدام شایسته صورت گیرد.

 ۲۹ دی ماه بخشدار «صومای برادوست» ارومیه از مفقود شدن ۵ نفر از اهالی روستای «کوران» این بخش در پی سقوط بهمن خبر داد.

روز گذشته نیز فرماندار ارومیه با حضور در روستای کوران تصریح کرد: کماکان رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی موثر اتباع ایرانی در ترکیه در حال انجام است و از هیچ تلاشی برای یافتن مفقودین حادثه بهمن در مرزی ارومیه فروگذار نخواهیم کرد، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم موقعیت و محل مفقودین را پیدا کنیم و از خانواده آنها تقاضا دارم تا شکیبا باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست