اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه گفت: یکی از خیابانهای اصلی شهر ارومیه به نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

محمد حضرت پور اظهار داشت: در اولین جلسه شورای شهر ارومیه درخواست نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر ارومیه به نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مطرح می‌شود.

وی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی افزود: قطعاً و یقیناً از دست دادن چنین فرماندهی بزرگ، انسانی مجاهد، بنده‌ای مخلص و سربازی ولایتمدار ضایعه بسیار بزرگی برای ایران اسلامی است اما استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل باید بدانند گرچه امروز سردار سلیمانی سبکبال به دیدار معبود شتافت پرچم مبارزه با یزیدیان زمان به هیچ وجه زمین گذاشته نخواهد شد.

همچنین حضرت پور با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت، در بخشی از این پیام آمده است، سردار قاسم سلیمانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون در حال مجاهدت و ایثار بود لحظه‌ای از راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب و شهدا غافل نشده و در هر جایی که منافع انقلاب اسلامی که هم اکنون جهانی شده است را در خطر می‌دید شخصاً وارد عمل می‌شد و به قول خودشان که در توصیف آقا مهدی باکری می‌گفتند، آقا مهدی از جنس فرماندهانی بود که می‌گفت بیا (نمی‌گفت برو) و بر همین حال قبل از سایر مجاهدین راه اسلام در صحنه حاضر بود و دیگران را برای حضور در صحنه جهاد و ایثار دعوت می‌کرد.

در ادامه این پیام آمده است، اینجانب شهادت پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و تمامی ستم دیدگان و مستضعفانجهان، سپاه پاسداران و نیز خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت گفته و یقین دارم آمریکای ستم پیشه و مستکبر جواب محکم و دندان شکنی در ازای این جنایت که کرد واقعی تروریسم دولتی خواهد گرفت.

پیام تسلیت استاندار

استاندار آذربایجان‌غربی در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و شهادت را سعادتی برشمرد که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

 در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است؛ «بسم رب‌الشهداء والصدیقین، شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.»

در ادامه این پیام آمده است: کارنامه خدمات و مجاهدت‌های آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه «والذین قتلوا فی سبیل‌الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنه عرف‌ها لهم» است.

وی در ادامه شهادت این سردار دلاور و چهره بین‌المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می‌کنیم.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه 

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:سردار سلیمانی سربازی بی بدیل در راه اسلام بود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی اظهار داشت: خبر ناگوار و غیر منتظره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت، ایثار و جانفشانی مخلصانه در مسیر حقانیت و دفاع از عدالت بود موجب تأثر و تالم اینجانب و تمامی مردم ایران اسلامی شد.

در ادامه پیام امام جمعه ارومیه آمده است، شهادت جامه پر افتخاری است که جز به تن مقدس و پاک این عزیزان کسی را سزاوار نیست و این اقدامات مستکبرانه و ناجوانمردانه شقی‌ترین مزدوران عالم نشان از حقانیت مقاومت در مقابل ظلم و استکبار جهانی است و به فرموده رهبر عزیزمان، از این پس باید مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب که دستشان به خون مطهر شهدای عزیزمان آلوده شده است منتظر انتقام سخت نیروهای جبهه مقامت باشند و دوستان و دشمنان بدانند که رهروان این مسیر با انگیزه‌ای بیشتر و قدرتی مضاعف‌تر در میدان مقاومت حاضر بوده و اجازه گردنکشی و عصیان را به شیاطین زمان نخواهند داد.

این پیام می‌افزاید، سردار سلیمانی سربازی بی بدیل در راه اسلام بود که سال‌ها مجاهدت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خدمت در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی مدال پر افتخاری بر سینه ایشان بود که شهادت کمترین پاداش این فداکاری هاست و فقدان سردار عزیزمان بار دیگر خون‌های همه آزادی خواهان جهان و دلباختگان نظام و انقلاب و مقاومت را در سراسر جهان به جوش خواهد آورد تا با ندای خونخواهی از ارواح‌مطهر پاک این شهدا پیروزی نهایی حق بر علیه باطل هر چه سریع‌تر محقق گردد.

اینجانب عروج آسمانی سردار سپهبد قاسم سلیمانی این شخصیت بین المللی مقاومت را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده محترم و مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست