اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا ٢٠٢٣ با نتیجه ٣ بر صفر از سد هنگ‌ کنگ گذشت.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و هنگ‌کنگ از ساعت ۱۹:۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

در این دیدار تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران توانست با نتیجه سه بر صفر به نفع خود به پایان برساند.

تیم جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز با عراق بازی می‌کند، هنگ‌کنگ هم با این باخت و با توجه به باخت دیروز مقابل عراق از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در قالب بازی های دیروز همچنین تیم ملی والیبال پاکستان تیم ملی بنگلادش را شکست داد تا این تیم با ۲ باخت متوالی اولین حذف شده قطعی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا لقب بگیرد.

تیم ملی والیبال قطر در دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، افغانستان را هم ٣ بر صفر شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

تیم‌های چین تایپه و بحرین نیز در آخرین دیدار روز دوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان چین تایپه با نتیجه ٣ بر ۲ مقابل بحرین به برتری دست یافت.

 ٣ تیم قطر، کره جنوبی و عراق در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، توانستند با عبور از سد رقیبان خود عنوان برندگان نخستین روز بازی ها را به خود اختصاص دادند.

در دومین نوبت از رقابت های بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، روز گذشته پس از برد ژاپن  چین مقابل حریفان خود، ٣ تیم دیگر نیز توانستند با عبور از رقبای خود عنوان برنده را در نخستین روز افتتاحییه بازی ها کسب کنند.

تیم ملی والیبال قطر در سومین دیدار روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از سد هند گذشت. این رقابت از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد و تیم قطر با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ هند را شکست داد و ٣ بر صفر پیروز شد.

دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ نیز در روز اول مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ٣ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید. این دیدار در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.

تیم ملی والیبال کره جنوبی هم نظیر دیگر مدعیان روز نخست، مسابقات قهرمانی آسیا مقابل بنگلادش با پیروزی ٣ بر صفر آغاز کرد.

 به این ترتیب در روز نخست تیم‌های ژاپن، قطر و کره جنوبی با نتایج ٣ بر صفر و عراق و چین با نتیجه ٣ بر ۲ مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست