اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از نجات زن باردار در روستای صعب العبور “گوزلوی قره داغ” میاندوآب با تلاش عوامل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

دکتر سهراب حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه اسامی زنان باردار در مناطق صعب العبور و برفگیر این شهرستان از قبل مشخص بوده به علت بارش برف و کولاک و صعب العبور بودن مسیر روستا، این زن باردار امروز پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه توسط گروه درمانی مرکز بهداشت و با همکاری راهداران به بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب منتقل و تحت نظر پزشکان مربوطه در بخش زنان و زایمان قرار گرفت.

وی با اشاره به فراهم شدن مکان اسکان برای بانوان باردار روستاهای مناطق کوهستانی و صعب العبور این شهرستان، گفت: این مکان ها در ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان فاطمه زهرا (س) ایجاد شده و به تمام امکانات رفاهی مجهز می باشد.

وی گفت: در روستاهای مناطق صعب العبور به ویژه در بخش باروق که در مواقع بارش برف، امکان تردد و رفت و آمد به آنها با مشکل مواجه می باشد زنانی که موعد زایمان آنها نزدیک شده در این مکان ها اسکان می یابند و تمهیدات لازم برای همراهی یکی از اعضای خانواده با بانوان باردار در این مکان ها نیز پیش بینی شده است.

گفتنی است روستای “گوزلوی قره داغ” از توابع بخش باروق و در ۱۰۰ کیلومتری میاندوآب واقع شده که با بارش برف راه دسترسی به این روستا بسته و موضوع تردد را برای اهالی آن مشکل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست