اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از نخاله برداری بیش از ۷۸۰۰۰ تن در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی طی ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

امیر ید بیضا در این باره گفت: در طول ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نصب بالغ بر ۳ هزار عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۵۰۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

یدبیضا با اشاره به ترانشه برداری بیش از ۷۵۰ کیلومتر از راههای استان، ادامه داد: نصب بیش از ۱۹۶۰ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ های روشنایی و تابلو های برق به تعداد ۱۵۰۰ عدد در محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه ها بالغ بر ۳۴۰۰ کیلومتر، نصب بالغ بر ۵ هزار  عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۶۲۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر نیز انجام شد.

او بیان کرد: نخاله برداری به میزان ۷۸۰۰۰ تن و شستشوی نزدیک به ۲۶۰۰۰ تابلو و علائم حریم راه در محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در طول ۱۰ ماه گذشته از سال جاری بوده است.

ید بیضا همچنین  ایجاد  و رنگ آمیزی بیش از ۱۴۰۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۱۷۵۰ عدد چراغ های هشدار چشمک زن، ۱۶۲۱ اخطار به متجاوزین حریم راه و اجرای ۱۶۲ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر پروژه های حوزه راهداری در این مدت یاد کرد.

بر اساس ماده ۷ قانون مدیریت پسماندها، مدیریت و نظارت اجرایی بر پسماندهای شهری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی بر عهده شهرداری است.

بر اساس ماده  ۱۰ قانون مدیریت پسماند بخشداری‌ها نیز باید بر اساس شیوه‌نامه‌های ارسالی از طرف وزارت کشور نسبت به جمع‌آوری، حمل و دفع پسماندهای عادی بین‌راهی از قبیل پسماندهای رستوران‌ها، پمپ ‌بنزین‌ها و سایر تأسیسات اطراف راه‌ها و حریم راه‌ها اقدام و راهداری‌ها باید در مدیریت پسماندهای حریم جاده‌ها و اماکن بین‌راهی با بخشداری‌ها همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست