اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: نقده با ۶۳ درصد بیشترین و چایپاره با ۳۲ درصد کمترین درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی را به خود اختصاص داده اند و این میزان در مرکز استان نیز ۵۱ درصد است.

 دکتر سید جلیل موسوی با اشاره به علل عدم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا بر اساس نظرسنجی انجام شده در استان اظهار کرد: ۳۲.۱ درصد افراد داشتن علائم سرماخوردگی (شبه کرونا)، ۱۱.۲ درصد نبود دلیل خاص و داشتن قصد مراجعه در آینده نزدیک برای واکسیناسیون، ۷.۹ درصد ترس از عوارض واکسن و ۵.۲ درصد را بی اعتمادی به واکسن های موجود اعلام کردند.

دبیرقرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به اینکه تاکنون ۵ میلیون و۸۷۷ هزار و ۸۷۰ دوز واکسن تزریق شده است، به ایسنا گفت: ۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۷۸ نفر دوز اول، ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۷۴ نفر دوز دوم و ۹۷۵ هزار و ۹۱۷ نفر نیزدوز سوم را دریافت کرده اند.

متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی در استان از ۱۴ اسفند تا ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰، ۳۲ درصد است، گفت: رعایت بهداشت فردی ۴۰ درصد، استفاده از ماسک ۳۲ درصد، فاصله گذاری اجتماعی ۳۳ درصد و رعایت تهویه ۴۰ درصد است.

اوبا اشاره به درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی در بین شهرستانهای استان ادامه داد: نقده با ۶۳ درصد بیشترین و چایپاره با ۳۲ درصد کمترین درصد رعایت پروتکلهای بهداشتی را به خود اختصاص داده اند که این میزان در مرکز استان نیز ۵۱ درصد است.

دکتر موسوی با اشاره به آخرین وضعیت بستری و ابتلا به کرونا در استان نیز تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲۱ نفر در بخشهای کرونایی استان بستری هستند و تاکنون ۳۵۴ هزار و ۲۱۰ نفر به کرونا مبتلا شدند.

در در پایان گفت: ۱۵۱ نفر در آی. سی. یو بستری و ۳۵ نفر بیمار بدحال نیز به ونتیلاتور متصلند و تاکنون ۷۴۶۷ نفر در اثرکرونا در استان جان خود را از دست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست