اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز حاکمیت ارزشهای معنوی بوده است گفت:از ارزشهای انقلاب و دستاوردهای انقلاب باید دفاع کرد و دهه فجر نیز فرصتی ارزنده برای تبیین جایگاه انقلاب است.

 علی مصطفوی در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با تأکید بر بهره گیری از برنامه های ابتکاری برای جشن های پیروزی انقلاب، گفت: زوایای مختلف انقلاب اسلامی با زبان و ابزارهای مختلف بازخوانی شود و بیان دستاوردهای دولت سهم مهمی در امید آفرینی برای مردم خواهد داشت.

وی در سر آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار تبیین بیشتر رسالت انقلاب شد و اضافه کرد: انقلاب ۵۷ تنها یک رویداد سیاسی نبود بلکه سر فصل جدیدی برای مردم ایران در تاریخ اسلامی رقم زد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تشکیل ۹ کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر افزود: کمیته های زیربنایی، اقتصادی، اطلاع رسانی، بازرسی، امور شهرستانها، سازمانهای مردم نهاد، بانوان، فناوری اطلاعات و پشتیبانی موظف هستند تا نسبت به بهره گیری از ابزار خلاقیت، فضای مجازی و دستور العمل های کرونایی اقدام نمایند.

مصطفوی ادامه داد: علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی که بیانگر تلاش خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی است، باید دستاوردهای شاخص دولت تدبیر و امید نیز برای مردم بیان شود.

وی افزود: برنامه های دهه فجر باید دارای پیوست اطلاع‌رسانی بوده تا مردم در اقصی نقاط استان از اقدامات انجام گرفته مطلع شوند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست