اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه فردی که عهده‌دار مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود، درواقع سیاست‌های رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی عمومی، رسانه و هنر را عهده‌دار می‌شود، گفت: مدیریت فرهنگ و ارشاد باید بر عهده کسی باشد که مبانی دینی را خوانده باشد و هم باید مبانی غرب را به خوبی بشناسد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر بیان کرد: چراکه اگر تفکرات غرب را نشناسد، نمی‌تواند مبانی دین را در بین این میزان از تفکرات صیانت کند و اگر بخواهیم در مقابل فرهنگ غرب بایستیم، باید به فرهنگ اصیل قومیت‌ها و ادیان که از اجدادمان به دستمان رسیده است، تکیه کنیم.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : ما از وزارت ارشاد درخواست داریم شرایطی فراهم شود تا هر قومی بتواند به‌راحتی زبان مادری و فرهنگ اصیل خود را بیاموزد و در همین راستا به توسعه رشته‌های مختلف همچون طراحی مد و لباس در دانشگاه‌ها نیاز داریم.

او ادامه داد:‌ ما باید فرهنگ انقلاب، ایثار و شهادت و آداب و رسوم خود را بازپس گرفته و تقویت کنیم و آن زمان است که خواهیم دید که خردورزی تفکرات غربی در مقابل اسلام هیچ خواهد بود و درخواست ما از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تلاش در راستای تقویت این فرهنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست