اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معتمدیان دو قطبی سازی و فتنه افکنی را نیز حرکت کردن در زمین دشمن قلمداد کرده و افزود: امروز به عنوان تکلیف همه کسانی که دل در گرو این نظام و کشور دارند با یکدلی پای صندوق های رای حاضر شوند.

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی با وجود قرار گرفتن در معرض تهدیدات متعدد، در شرایط مطلوب امنیتی قرار دارد.

محمدصادق معتمدیان در نشست صمیمی با منتخبین اقشار مختلف مردم در آستانه نیمه شعبان و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: آذربایجان غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ۳۶ هزار شهید اعم از شهدای مهاجر و انصار تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در عمق کشور عراق به برکت رشادت نیروهای نظامی و انتظامی امنیت ندارد، خاطرنشان کرد: به برکت جانفشانی تمامی نیروهای مسلح، آذربایجان غربی امروز شاهد امنیت پایدار بوده و جزو پنج استان امن کشور است و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

استاندار آذربایجان غربی با تبیین فعالیت های صورت گرفته در دولت سیزدهم، افزود: بر اساس راهبرد دولت سیزدهم، تا به امروز توجه به مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته و تمرکز بر محرومیت زدایی بوده است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه شاخص های توسعه را در شهرستان ها احصا کرده و برای توسعه متوازن در استان گام برداشته ایم، اضافه کرد: در بخش های مختلف شکاف های موجود و تبعیض ها را شناسایی و با انجام اقدامات موثر و ارائه خدمات شایسته، موانع را برطرف کردیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۶۲ روستای استان در دولت سیزدهم از شبکه سراسری گاز بهره مند شدند، افزود: به روستاهای سخت گذر عمدتا کوهستانی با وجود مشکلات متعدد، گازرسانی شده و در سال آینده نیز گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اتمام رسیده و پرونده ارائه این خدمات به روستاها بسته خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی از پوشش شبکه اینترنت در ۴۱۲ روستا نیز خبر داده و بیان داشت: همه روستاها تا پایان سال به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر جاده با اعتبار ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده، افزود: ۳۸۵ کیلومتر جاده نیز در مناطق روستایی احداث شده و همچنین ۱۴۰ پروژه سال آینده به پایان می رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با کمبود پنج هزار کلاس درس در استان مواجه هستیم، تصریح کرد: نهضت مدرسه سازی آغاز شده و ۷۹۳ کلاس درس تکمیل و هزار و ۸۰۰ کلاس درس با استفاده از ظرفیت خیرین و همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری با اعتبار ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در دست پیگیری است.

استاندار آذربایجان غربی تکمیل پروژه های نیمه تمام را نیز از برنامه ها و اهداف دولت سیزدهم عنوان کرده و افزود: درهمین راستا برای تکمیل بیش از پنج هزار پروژه نیمه تمام، ۴۵ هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، یادآور شد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به احیای دریاچه ارومیه و توسعه مرزها و گذرگاه‌های مرزی استان دارد.

وی در ادامه درخصوص تعاملات منطقه ای با کشورهای همجوار از جمله ترکیه، افزود: در ۲ سال گذشته تعاملاتی با کشور ترکیه و استان‌های مرزی کشورهای همسایه صورت گرفته و همچنین با حضور روسای جمهور، ۱۰ سند همکاری به امضای وزرای دو کشور رسیده که بخش قابل توجهی مربوط به ریل گذاری ها در آذربایجان غربی می باشد.

استاندار آذربایجان غربی از بازگشایی چهارمین پایانه مرزی آذربایجان غربی در مرز کوزه رش سلماس نیز خبر داده و اظهار داشت: در سایه تعاملات با ترکیه، شاهد تحقق تجارت ۳۰ میلیاردی ایران با این کشور خواهیم بود و صادرات برق از دیگر برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

معتمدیان همچنین افزود: در حوزه کشاورزی نیز احداث بزرگترین واحد فرآوری محصولات کشاورزی با ظرفیت ۲ میلیون تن در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز مساله مهم کشور وحدت است، تصریح کرد: در حالی که اقوام و مذاهب مختلف استان سالها در کنار هم زندگی مسالمت آمیز دارند، دشمنان همواره توطئه اختلاف افکنی بین آنها را در دستور کار قرار داده اند.

استاندار آذربایجان غربی دو قطبی سازی و فتنه افکنی را نیز حرکت کردن در زمین دشمن قلمداد کرده و افزود: امروز به عنوان تکلیف همه کسانی که دل در گرو این نظام و کشور دارند با یکدلی پای صندوق های رای حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست