اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان فرآیندهای کسب و کار را اصلاح و بهبود می‌بخشد.

محمد مهدی شهریاری روز شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌غربی افزود : ارزیابی دستگاه‌های اجرایی، اصلاح فرآیندهای مشکل‌دار و بهبود فضای کسب و کار منجر به رضایت‌مندی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید بدانند که عملکرد آنان ارزیابی می‌شود، افزود: اصلاح روش‌های مدیریتی و همچنین استفاده از مدیران کارآمد اصلاح فرآیندها را موجب می‌شود.

وی اضافه کرد: مشکلات موجود بسیار ریشه‌ای است و باید مدیران تلاش خود را در راستای بهبود فضای موجود معطوف کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید جلسه‌ای با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شود تا مدیران برای اصلاح فرآیندهای موجود ملزم شوند.

شهریاری تاکید کرد: در این جلسه باید مدیران با فرآیندهایی که نیازمند اصلاح است آشنا شوند و در این صورت پالایش بهتری از دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌غربی از جلسه‌های مهم است و باید به طور مرتب و ماهانه برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: مدیریت زمان در ارزیابی فرآیندهای اجرایی دستگاه‌ها مورد تاکید است و باید در اولویت اصلاح فرآیندها باشد.

رضا حسینی ادامه داد: تا زمانی که دستگاه‌های اجرایی استان به مدیریت زمان اعتقادی نداشته باشند مشکلات همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید قبول کنند که برای ارائه خدمت آمده‌اند، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به امورات اداره خود تسلط داشته باشند تا کارمند از مدیر تبعیت کند.

رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی نیز بیان کرد: شاخص‌های اولویت‌دار فرآیندهای دستگاه‌های اجرایی جهت بازنگری و اصلاح فرآیندهای مشکل‌دار پیگیری می‌شود.

ناصر حضرتی بیان کرد: افزایش رضایت ذینفعان، افزایش کارآیی دستگاه‌ها و کاهش هزینه‌ها، افزایش شفافیت، سرعت و کیفیت اجرای فرآیندها، قابلیت مدیریت فرآیندها و فعال‌سازی رویکرد گروه‌های حل مسئله در مدیریت استان و بهبود مستمر فرآیندها از اهداف طرح در دست اجرای این سازمان است.

وی با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی نیز گفت: آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت امسال و معرفی دستگاه‌های برتر استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا ؛ اصلاح فرآیندهای اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی مصوبه سال ۱۳۹۶ است؛ این طرح با ۴۰ فرآیند در ۲۲ دستگاه اجرایی این استان در راستای بهبود فضای کسب و کار و توجه به حقوق شهروندی اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست