اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از برخورد با شایعه‌سازان و تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در موضوع کرونا خبر داد و گفت: هر نوع اختلال تهدیدکننده بهداشت عمومی، طبق نص صریح قانون مستلزم برخورد قضایی است.

 علی اکبر گروسی شب گذشته در هجدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: متاسفانه برخی در فضای مجازی قصد دارند تا مردم را نسبت به تلاش مدیران ناامید سازند و بین آنها فاصله ایجاد کنند و بر همین اساس ما وظیفه داریم تا با چنین افرادی مقابله کنیم.

گروسی با بیان اینکه کسی مدعی نواقصات نیست افزود: الان زمان نقدهای مخرب نیست چرا که در زمان جنگ هستیم و بیش از همیشه به همدلی و امید نیاز داریم و نباید با بزرگنمایی و تخریب مدیران، فضا را بسمت ناامیدی مردم سوق داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: با افرادی که در فضای مجازی از طریق بزرگنمایی مشکلات و دروغ پردازی قصد تشویش و تخریب مدیران را دارند برخورد می کنیم.

او اضافه کرد: دادستانها در شهرستانها برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پای کار هستند و در خصوص برخورد با نشر اکاذیب و دروغ پردازی نیز با قاطعیت برخورد می کنند.

گروسی با اشاره به تمدید مرخصی زندانیان استان گفت: هم اکنون چهار هزار زندانی با هدف کاهش جمعیت در ندامتگاه‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مرخصی به سر می‌برند و روند آزادی آنان همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: علاوه بر آن هر روز بر تعداد زندانیانی که به مرخصی می‌روند، افزوده می‌شود و دستگاه قضا در استان پشتیبان تصمیم‌های این ستاد است و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به تکلیف همه دادستان‌های استان برای حضور مؤثر در کنار فرمانداران، افزود: برخورد با احتکار کنندگان لوازم بهداشتی، اهتمام ویژه برای تعطیلی مکان‌های عمومی و محل انتشار ویروس و جلوگیری از فعالیت برهم زنندگان نظم عمومی در مناطق مختلف از جمله موارد همکاری در این بخش است.

او در پایان  تاکید کرد: ما باید در داخل شهرها نیز نظیر ورودی و خروجی شهرها، تردد را کنترل کنیم و اجازه تردد غیرضروری را هم به افراد ندهیم تا رفت و آمد در داخل شهرها به حداقل برسد و زمینه کنترل بیماری فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست