اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:مسئله جمعیت یک مقوله استراتژیک برای هر کشوری بوده و مشکلات آن باید توسط دولت ها برطرف شود.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو باایسنا با اشاره به اینکه کشور و آذربایجان غربی به سمت کاهش جمعیتی پیش می رود، تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد کاهش آمار ازدواج و فرزند آوری و کاهش جمعیت در استان همانند دیگر استان های کشور هستیم که این مسئله باید به دغدغه اصلی دولت تبدیل شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر جوان نگاه داشتن جمعیت کشور و جلوگیری از پیری جمعیتی جامعه ، اظهار کرد: رفع مشکلات جمعیتی کشور نیازمند یک قانون گذاری محکم در جهت بالا بردن آمار ازدواج و فرزندآوری است.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی یاد آور شد: استان به دلیل مرزی بودن با مشکلات متعددی از جمله اشتغال روبرو است که همین دلیلی بر بالا رفتن سن ازدواج و پیری جمعیت استان شده است.
وی ادامه داد: مجلس و کمیسیون اجتماعی مجلس به جد پیگیر مسئله جمعیتی کشور است تا در آینده با تصویب قوانین مطلوب درجهت اعطای مشوقات فرزندآوری و ازدواج این مشکل را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست