اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در حالی که تنها یک ماه به تعیین فرصت ۲ ماهه دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی برای کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای باقی مانده، جاده های استان روزانه شاهد تصادفات دلخراش هستند و در همین راستا نماینده ارومیه از دستگاه قضایی استان درخواست کرد تا با با مقصران این امر برخورد شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفات اخیر جاده‌ای در استان گفت:تاسف عمیق خود را از وقوع حوادث تلخ رانندگی اخیر و ابراز همدردی با بازماندگان و مصدومان حوادث جاده‌ای را اعلام می‌کنم.

سید سلمان ذاکر با اعلام این مطلب اظهار داشت: در روزهای اخیر  بر اثر سانحه رانندگی در راژان و گردنه قوشچی،جاده سلماس و سایر نقاط مختلف استان ، تعدادی از هم استانی ها مصدوم یا فوت شدند که موجب حزن و اندوه فراوان شده است.

 وی با اشاره به ملاقات ۱۸آبان ماه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز،تصریح کرد: اداره کل راهداری و سایر نهادهای دخیل، تمام تلاش و منابع خود را باید در جهت بهبود شرایط راه‌ها رفع نقایص و مشکلات ایمنی راه‌ها و بکارگیری هرچه بیشتر الزامات و تجهیزات ایمنی در جاده‌ها، هوشمندسازی جاده‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های روز و ارتقای ایمنی تردد به کار برده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 نماینده ارومیه ضمن تقدیر از مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان از ورود جدی و قاطع به موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد:قانون در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول را قطعا بعمل خواهند آورد تا دیگر شاهد حوادث ناگوار در جاده های استان نباشیم.

گفتنی است؛ ٢۴ مهر ماه سال جاری؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تعیین فرصت ۲ ماهه برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان خبر داد و گفته بود: متولیان امر باید از تمام ظرفیت‌های استان برای انجام تکالیف مقرر قانونی بهره ببرند تا حوادث جاده‌ای به حداقل‌ترین میزان خود برسد. 

ناصر عتباتی با بیان اینکه این استان در حوزه تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی وضعیت خوبی ندارد هشدار داد هر مسئولی که در کاهش تصادفات وظایفی دارد اگر به تکالیف قانونی خود عمل نکند مسئولیت شرعی، قانونی و اخروی دارد و مورد پیگرد و برخورد قضایی قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست