اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی ضمن هشدار در خصوص کلاهبرداری در قالب فروش لوازم‌التحریر، گفت: مجرمان سایبری از هر موقعیت و مناسبتی برای سرقت اطلاعات کاربران و کلاهبرداری از آن‌ها اقدام می‌‌کنند.

سرهنگ اکبر نصرتی افزود: با توجه به ایام کرونایی و افزایش خریدهای اینترنتی مجرمین سایبری نیز به دنبال کلاهبرداری از کاربران این حوزه هستند.

او ادامه داد: در ایام بازگشایی مدارس و به دنبال آن تهیه لوازم‌التحریر از طریق خریدهای اینترنتی، برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با تبلیغ اقلام آموزشی با قیمت‌های پایین‌تر از بازار در صدد کلاهبرداری از کاربران هستند.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: این مجرمین با تبلیغات فریبنده و طراحی صفحات جعلی پرداخت، اطلاعات حساب بانکی افراد را به سرقت برده و کاربران را دام‌های خود گرفتار می‌سازد.

نصرتی افزود: خانواده‌هایی که قصد تهیه لوازم‌التحریر از طریق فضای مجازی را دارد باید توجه داشته باشند که نباید به تبلیغات موجود در شبکه‌های اجتماعی اعتماد کرده و پیش از تحویل کالا هیچ مبلغی را به حساب فروشندگان واریز ننمایند.

او با بیان اینکه سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به عنوان پل ارتباطی با هموطنان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست