اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی در جمع تعدادی از فعالین سیاسی و حامیان دولت تدبیر در پاسخ به گلایه برخی از مدعوین از روند دعوت فعالان حاضر درجلسه، با قرائت مکاتبه صورت گرفته استانداری با فرمانداری‌های استان گفت: براساس این نامه، مقرر شده که فرمانداران بدون هیچگونه اعمال نظری، تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب ۱۰ نفر از فعالان ستادی و سیاسی را برای حضور در این جلسه، برعهده مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان‌ها بگذارند.

محمدمهدی شهریاری با تقدیر از نکته نظرات و حمایت‌های فعالین سیاسی از برنامه‌های توسعه‌محور دولت، خودخواهی و بخشی‌نگری برخی فعالان سیاسی استان را عامل اصلی تشتت و چنددستگی موجود در میان اصلاح‌طلبان استان دانست.

شهریاری، تلاش برای جوان‌گرایی و افزایش سهم بانوان در بدنه مدیریتی استان را از برنامه‌های اصلی خود در آذربایجان‌غربی نام برده و ابراز امیدواری نمود با کاهش مقاومت برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط موجود در پایتخت، جوانان و بانوان دیگری نیز در مصدر امور استان قرار گیرند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به هجمه‌ها و تهدیداتی که علیه وی و اقداماتش در حوزه شفاف‌سازی درآمدهای سوخت مرزنشینان و سایر عملکردهای ضد فساد وی و مدیران همراهش، صورت گرفته و می‌گیرد، گفت: برخی با پول و رانت حاصل از سال‌ها غارت منابع مردم و مرزنشینان، بیش از یک سال است که با اجیرکردن عده‌ای و پول‌پاشی در تهران و استان، سعی در تخریب و هجمه به این رویکرد داشته، غافل از اینکه تا روزی که اینجا باشم اجازه چنین دست اندازی به بیت‌المال و غارت و فساد مالی را نخواهم داد.

او افزود: کار و تلاش در استانی چون آذربایجان‌غربی با مردمانی سختکوش و صادق که متاسفانه در جایگاه شایسته خود قرار نداشته و سال‌ها به‌دلیل سوء مدیریت عده‌ای فرصت طلب، با شاخص‌های توسعه و رفاه، فاصله داشته‌اند بسیار سخت اما شیرین است.

شهریاری از همه فعالان سیاسی و مردم استان درخواست کرد هرجا اثری از فساد و رانت و سوء‌استفاده از قدرت می‌بینند حتما به استانداری اطلاع دهند تا پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی اعتماد و باور مردم را به مسئولان، بزرگترین سرمایه برای خدمت دانست و تأکید نمود: برای حفظ سرمایه اجتماعی که مردم منبع و خالق آنند، همه مسئولان باید در این روزهای سخت و دشوار پای کار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست